کد مطلب: 

181840

نرم افزار فوق العاده مایکروسافت برای مدیریت بهتر اندروید

اخیرا شرکت مایکروسافت اقدام به توسعه و گسترش تمرکز خود بر نرم افزارهای سیستم عامل اندروید کرده است تا سهم خود را از این محبوب ترین سیستم عامل موبایل دنیا در حال حاضر، افزار دهد. بعد از توسعه نرم افزارهایی نظر خانواده آفیس برای اندروید اکنون Arrow مایکروسافت به یکی از بهترین ابزارها برای مدیریت اندروید تبدیل شده است.
نرم افزار فوق العاده مایکروسافت برای مدیریت بهتر اندروید

به گزارش سیتنا به نقل از تابناک، مایکروسافت مدعی شده است که آخرین نرم افزار اندروید این شرکت به نام Arrow کمک فراوانی به کاربران میکند که نرم افزار محبوب خود را بدون هیچ دردسری یافته و از آنها استفاده کنند. این نرم افزار که از تاریخ 28 اکتبر در دسترس عمومی قرار گرفته است یکی از چندین نمونه لانچر (Launcher) است که به شکل رایگان در Play store موجود میباشد.

یک لانرچر اندروید نرم افزاری است که نحوه عملکرد و شمای کای صفحه Home را در اندروید تغییر میدهد. به شکل معمول لانچر ها ابزارها و امکانات جدیدی را در اختیار کاربر قرار میدهند که در حالت عادی ای استاندارد وجود ندارند.

نرم افزار Arrow مایکروسافت به کاربران کمک میکند که سایر اپلیکیشن های محبوب و مورد استفاده خود را در سریع ترین حالت ممکن پیدا کرده و به آنها دسترسی داشته باشند و بر همین اساس اقدام به مرتب سازی اپلیکیشن ها میکند. برای مثال اگر یک کاربر از اپلیکیشن فیسبوک بیش از تلگرام در طول روز استفاده میکند، در فهرست این ابزار نرم افزار فیسبوک در رده بالاتر قرار میگیرد. همچنین میانبری برای دسترسی کاربران به مخاطب هایی که بیش از همه با آنها تماس گرفته شده، پیش بینی شده است:

نرم افزار فوق العاده مایکروسافت برای مدیریت بهتر اندروید

نرم افزار Arrow مجهز به قابلیتی است که بسیار شبیه به Control Center در سیستم عامل iOS است. مایکروسافت نام این قابلیت را Dock گذاشته که در واقع محل قرار گیری نرم افزارها و تنظیمات محبوب و مورد ارجاع زیاد کاربر است. این Dock دقیقا از طراحی مشابه Control Center برخوردار است و همچنین مجهز به لغزنده ای برای تنظیم نور صفحه نمایش نیز میباشد. تفاوت اصلی این Dock با Control Center در این است که کاربر قادر به شخصی سازی امکانات و ابزارهای موجود در آن است:

نرم افزار فوق العاده مایکروسافت برای مدیریت بهتر اندروید

این نرم افزار توسط بخش Garage مایکروسافت طراحی شده است که در واقع شعبه تحقیق و توسعه آزمایشگاهی مایکروسافت است. همچنین بیانگر تمرکز شدید مایکروسافت بر توسعه حضور و بهره برداری از پلتفرم های محبوب موبایل به غیر از ویندوز فون است. طی ماه های گذشته مایکروسافت اقدام به معرفی نرم افزارهای قابل توجهی نظیر Picturesque و Outlook هم برای اندروید و هم برای iOS کرده است.

برای دانلود اپلیکیشن Arrow از Play Store به اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-30 10:29

افزودن دیدگاه جدید