کد مطلب: 

181441

عقب‌ماندگی‌‌های رایتل از تکالیف پروانه جبران شد

اپراتور سوم تلفن‌همراه با اعلام آخرین آمار از فعالیت‌ خود اعلام کرد که با انجام تکالیف تعهدات جمعیتی و تعهدات پوششی پروانه، عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرده است.
عقب‌ماندگی‌‌های رایتل از تکالیف پروانه جبران شد

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس، تاخیر و عقب‌ماندگی‌ در اجرای پروژه اپراتور سوم تلفن‌همراه از سال اول فعالیت این اپراتور مطرح شد.

بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتور سوم تلفن‌همراه موظف بود در سال پنجم فعالیت خود 222 شهر را تحت پوشش قرار دهد.

همچنین این اپراتور از نظر تعهدات جمعیتی نیز باید در سال پنجم فعالیت خود 52.5 درصد پوشش جمعیتی را دارا باشد.

در حالیکه تا چندی پیش این اپراتور از نظر تکالیف پروانه‌ای با تاخیر و کندی روبه‌رو بود، به تازگی رایتل از افزایش پوشش این اپراتور به 400 شهر با نصب 3 هزارمین سایت خبر داده است.

در حالیکه تعهد رایتل در سال پنجم فعالیت 222 شهر بوده، طبق اعلام این اپراتور، هم‌اکنون و قبل از موعد مقرر، 400 شهر کشور تحت پوشش این اپراتور هستند.

همچنین تعهدات رایتل از نظر تعهدات جمعیتی در سال پنجم فعالیت 52.5 درصد پوشش جمعیتی بود که هم اکنون این میزان به 65 درصد رسیده است.

علیرغم آمار اعلامی از سوی اپراتور، در نهایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان نهاد ناظر بر فعالیت اپراتورها باید راست‌آزمایی این آمار را تایید کند و نظر نهایی را درباره جبران عقب‌ماندگی و انجام تکالیف پروانه‌ای این اپراتور را صادر کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-13 00:06

افزودن دیدگاه جدید