کد مطلب: 

181281

سلفی جنجالی بهرام رادان با مهناز افشار /عکس

سلفی اخیر بهرام رادان با مهناز افشار که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است با حاشیه هایی همراه بوده است.
سلفی جنجالی بهرام رادان با مهناز افشار /عکس

به گزارش سیتنا، بتازگی یک سلفی از بهرام رادان با مهناز افشار در شبکه های اجتماعی منتشر شده که البته با حاشیه هایی همراه بوده است.

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-06 18:30

دیدگاه‌ها

تصویر سعیده
سلام واااااااا مگه چه چیز بدی تو این عکس هست ؟؟؟؟؟
ارسال شده توسط سعیده در 17 مهر 94 - 17:34
تصویر فرناز
به جای قضاوت کردن دیگران، حواس تون به خودتون و رفتار و کارهاتون باشه. روی صحبتم اشخاصی نظیر "ی.ل" و "علی" هست با چنین درک و فهمی.. شما از کجا میدونید آیا دیگران شما، کار ها و رفتارتون رو تائید می کنن؟ زندگی و کار های هر کس به خودش مربوطه. واقعاً جای تاسف داره همچین اشخاصی که کم از داعشی نیستن (با این تفکرات پوسیده چندش آور) توی کشور و در اطراف مون داریم.
ارسال شده توسط فرناز در 16 مهر 94 - 11:10
تصویر سهیلا
ی.ل محترم چرا ما عادت کردیم در فضای مجازی اینقدر به هم توهین کنیم.من ازنظر سیاسی با شما مخالفم ولی چرا باید توهین کنم .اخه پاشم که می افته ما خودمونو دارای فرهنگ چندین وچند هزار ساله میدونیم.تازه عزیز این خانم و همسر محترمشو رو اقای خاتمی شماعقد کردودوتاشون از پدرشوهر برائت خودشونو اعلام کردندپس باید جوجه خروس رو از کس دیگه ای بگیرن.
ارسال شده توسط سهیلا در 15 مهر 94 - 14:55
تصویر پریسا
ای بابا دست بردارید از این حرفها خجالت نمیکشید همش دنبال حرف درآوردن برای مردم هستید واقعا که خیلی بیکارید یه عکس گرفتند دیگه شما که ادعای غیرت ومسلمانیتون میشه میدونید دارید بزرگترین گناهو انجام میدید؟؟؟؟؟؟!!!!!
ارسال شده توسط پریسا در 15 مهر 94 - 10:27
تصویر علی
سلام لطفا بفرمایید شوهر این خانم تو زندگی ایشان چه نقشی داره جز پدر بچه ایشان بودن چرا هیچوقت باهم نیستند همش با مردای نامحرم والا روی ....سفیده
ارسال شده توسط علی در 15 مهر 94 - 08:21
تصویر ی.ل
چشم پدر شوهر اصول گرای دلواپسش روشن.شوهرش هم چون لقمه این پدر را خورده قطعا بی غیرت است که ......به قول یکی ازدلواپسان مجلس به شوهر ایشان پیشنهاد می شود هفته ای یکبار گوشت جوجه خروس بخورند شاید در غیرتشان اثر داشته باشد.
ارسال شده توسط ی.ل در 14 مهر 94 - 20:22
تصویر حامد
تو رو خدا دست از شایعه و خاله زنک بازی بردارید . دو همکار صمیمی هستند و با کلی فاصله عکس می گیرند . مگه همه باید روی هم اسید بپاشند و مثل سگ پاچه هم را بگیرند تا شما ها خوشحال بشین؟
ارسال شده توسط حامد در 16 مهر 94 - 00:10
تصویر reihaneh
چه ربطی داره کاملا خطای دیده و کلی با هم فاصله دارن
ارسال شده توسط reihaneh در 15 مهر 94 - 08:44
تصویر رضا
کجاش ایراد داره، اینا با هم آشنا هستند و عکس سلفی و غیر سلفی مگه چه فرقی دارد! فاصله شرعی رو هم که رعایت کردند کسانی که اینقدر نگران شعاعر مذهبی هستند آیا نمی دانند که تهمت زدن به مردم بالاترین گناه است
ارسال شده توسط رضا در 15 مهر 94 - 08:35

افزودن دیدگاه جدید