کد مطلب: 

181228

کلاهبرداری میلیاردی مجری زن شبکه‌ ماهواره‌ای

زن میانسال با ادعای انرژی‌درمانی و تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای توانست بیش از یک میلیارد تومان از بیماران در ایران پول به جیب بزند.
کلاهبرداری میلیاردی مجری زن شبکه‌ ماهواره‌ای

به گزارش سیتنا به نقل از جام جم، این زن که چهره‌ای آشنا برای مخاطبان شبکه‌های ماهواره‌ای است، به گفته خودش متولد سال 1350 است و توانسته به قدرت پنهان دست پیدا کند.

او که در شبکه‌های مختلف، مخاطبان ساده‌لوح را سرکیسه می‌کند، در آخرین برنامه‌اش در شبکه آنجل تی‌وی به بهانه انرژی‌درمانی و سرمایه‌گذاری در شهر سوخته، بیش از یک میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.

راز کلاهبرداری‌های «مینا» که هم‌اکنون ساکن کاناداست، با شکایت زنی در پلیس آگاهی تهران مطرح شد.

شاکی به ماموران گفت: مدتی است دچار بیماری جسمی و روحی شده و به چند پزشک مراجعه کرده‌ام اما درمان‌های آنها موثر نبوده است. یک روز در حال تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای بودم که متوجه زنی شدم که خود را دارای نیروی ماوراءالطبیعه معرفی می‌کرد. با شماره اعلام‌شده در برنامه تماس گرفتم که این زن ادعا کرد می‌تواند بیماری مرا درمان کند اما باید به کانادا سفر کنم.

شاکی ادامه داد: وقتی هزینه سفر و درمان را پرسیدم او اعلام کرد باید 300 میلیون تومان بپردازم. وقتی گفتم 50 میلیون تومان بیشتر ندارم، به من پیشنهاد کرد با این پول در گنجینه شهر سوخته سرمایه‌گذاری کنم و آنها به جای سود، هزینه سفرم را قبول بپردازند. با رابط‌های آنها تماس گرفتم و پول را به حسابشان واریز کردم اما بعد از دو ماه پشیمان شدم. هر چه با تلفن‌های برنامه تماس گرفتم او پاسخگو نبود. به همین علت برای شکایت به پلیس آگاهی آمدم.

پس از شکایت، مشخص شد این زن به بهانه انرژی‌درمانی و سرمایه‌گذاری در شهر سوخته از ده‌ها نفر کلاهبرداری کرده است. مینا، از طریق رابط‌های خود در تهران پول را دریافت و پس از آن ارتباطش را با تماس‌گیرندگان قطع می‌کرد.

دستگیری رابطان

سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این پرونده گفت: در چند ماه اخیر این افراد به سرکردگی مینا توانسته بودند حدود یک میلیارد تومان دریافت کنند که اغلب پول‌های دریافتی از 25 تا 100 میلیون تومان بوده است. افراد پس از سرمایه‌گذاری در گنجینه شهر سوخته، با مسئولان برنامه و رابطان در ایران تماس می‌گرفتند که بتوانند پول خود را با سود بیشتری تحویل بگیرند اما کسی پاسخگوی آنها نبوده است. مالباخته‌ها از شهرهای مختلف کشور از جمله مشهد، شیراز و خوزستان بوده‌اند.

وی درباره رابطان این زن اظهار کرد: متهمان، سه عضو یک خانواده شامل مادر، دختر و پسرش بودند که براساس آموزش‌های متهم اصلی با طعمه‌ها صحبت، پول‌های دریافتی را به حساب مینا واریز و بخشی از پول را به عنوان حقوق خود برداشت می‌کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-04 18:03

افزودن دیدگاه جدید