کد مطلب: 

181203

نگاه تجاری باشگاه پرسپولیس و سامانه های پیامکی به مرگ نوروزی

پس از فوت نابهنگام هادی نوروزی، باشگاه پرسپولیس و برخی سامانه های پیامکی در اقدامی عجیب نگاهی تبلیغاتی و تجاری به واقعه تاسف بار دارند.
نگاه تجاری باشگاه پرسپولیس و سامانه های پیامکی به مرگ نوروزی

به گزارش سیتنا به نقل از شفقنا، در حالی که بامداد پنج شنبه ساعت ۰۴:۰۰ هادی نوروزی کاپیتان ۳۰ ساله پرسپولیس به دلیل عارضه سکتی قلبی در خواب فوت شد، اما با گذشت حدود چند ساعت اتفاق باشگاه پرسپولیس و سامانه پیامکی ۳۰۹۰ که متعلق به این باشگاه است دست به اقدامی عجیب و تاسف بار زده است که بسیار جای سوال دارد.

در پیامک هایی که از سامانه ۳۰۹۰ به مخاطبان ارسال شده است، ابتدا ضمن اعلام خبر ضایعه درگذشت هادی نوروزی، تسلیت به خانواده آن مرحوم، هواداران پرسپولیس و اعلام مراسم تشییع جنازه، در پایان این پیامک عضویت در باشگاه هواداران پرسپولیس با ارسال عدد ۶ به سامانه پیامکی ۳۰۹۰ و لحاظ قیمت ۲۰۰ تومانی برای هر پیام تبلیغ شده است.

طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس چندی پیش ۳۰۹۰ را تنها سامانه پیامکی مورد تائید باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود.

علاوه بر این سامانه پیامکی ۲۰۱۰۰۱ در پیامکی به مخاطبان اعلام جزییات فوت هادی نوروزی را با ارسال پیامک برای متقاضیان ۳۵ تومان اعلام کرد.

در ذیل تصاویر مستند این مسئله توسط سامانه های پیامکی ۳۰۹۰ و ۲۰۱۰۰۱ آورده شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-03 08:33

افزودن دیدگاه جدید