کد مطلب: 

180087

دو گوشی هوشمند از مدیرعامل سابق کمپانی اپل

جدیدترین گوشی های هوشمند معرفی شده وقتی بیشتر جلب توجه می کنند که تولیدکنندگان آن مدیر عامل قبلی کمپانی اپل می باشند و تصمیم دارند تا محصولاتی با طراحی زیبا و مشخصات قدرتمند برای رقابت با بهترین پرچمداران برندهایی همچون اپل، سامسونگ، HTC و ... روانه بازارها کنند.
دو گوشی هوشمند از مدیرعامل سابق کمپانی اپل

به گزارش سیتنا، دو کمپانی Obi Worldphone که توسط جان اسکالی، مدیر عامل سابق اپل، پایه ریزی شده و Ammunition که متعلق به طراح معروف، رابرت برنر است تصمیم گرفته اند موبایلی تقریبا میان رده را به تولید برسانند که از نظر شکل و شمایل ظاهری در نوع خودش منحصر به فرد باشد.

نتیجه این تصمیم و در پی آن تلاش این دو شرکت، گوشی های هوشمندی با نام های SF1 و SJ1.5 معرفی شده اند که قرار است از ماه اکتبر و با هدف جذب کاربران با سنین کمتر از ۲۵ سال راهی بازارهایی همچون آسیا، آفریقا و خاورمیانه بشوند.
 

SF1 و SJ1.5

این گوشی ها اگرچه سعی در استفاده از سخت افزاری قدرتمند و مشابه با دیگر محصولات بازار استفاده نمایند، اما نسخه سفارشی شده از اندروید که بر روی آنها عرضه شده مهم ترین جزئی به حساب می آید که شرکت Obi به آن توجه داشته و سعی نموده از نظر المان های طراحی و قابلیت ها بی همتا و خاص باشد.

کمپانی Obi در اصل تلاش دارد با ارائه طراحی خاص و قیمتی مقرون به صرفه به شکل هوشمندانه به نبرد نام های بزرگی که ظاهر محصولاتشان منحصر به فرد است همچون اپل، سامسونگ و یا HTC برود.

این شرکت باور دارد اسامی شناخته شده صنعت گوشی هوشمند، برندهایی بزرگ هستند که هر دگرگونی در آنها می تواند زمان زیادی ببرد، ولی استارتاپ کوچکی همانند Obi در کنار خلاقیت بسیار بالا قادر خواهد بود بسیار سریع تغییر جهت داده فناوری ها و قطعات سخت افزاری محبوب تر را به تولیداتش بیاورد و بدین ترتیب کاربران بیشتری را مجذوب خود کند.
 

SF1 و SJ1.5

گوشی هوشمند SF1 ضمن پشتیبانی از فناوری ارتباطی ۴G LTE، دارای بدنه ای از جنس فایبر گلاس بوده، صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح تمام HD دارد و دوربین پشتی و جلویی آن نیز هر دو به فلش مجهز گشته اند. موبایل مذکور قدرت خودش را از تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ می گیرد و کاربران می بایست برای نسخه ای با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هزینه ای ۱۹۹ دلاری را بپردازند در حالی که نمونه  بهره مند از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ۲۴۹ دلار قیمت گذاری شده است.

از دیگر ویژگی های آن نیز می توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید آب نبات چوبی ۵.۰.۲ و پشتیبانی از دو درگاه سیم کارت اشاره کرد.

دو گوشی هوشمند از مدیرعامل سابق کمپانی اپل ...
 

SF1 و SJ1.5

SJ1.5 گوشی هوشمندی ارزان تر محسوب می شود که بدنه پلی کربناتی اش تنوع رنگی بیشتری داشته (محصول در سه رنگ قرمز، مشکی و سفید عرضه می شود) و تراشه چهار هسته ای MT6580 مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز در آن امور پردازشی را بر عهده گرفته است.
 

SF1 و SJ1.5

از سایر مشخصه های مهم این محصول نیز می بایست به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2، صفحه نمایش ۵ اینچی از نوع IPS و با وضوح HD، یک گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید آب نبات چوبی ۵.۱ و پشتیبانی از دو درگاه سیم کارت اشاره داشت. گفتنی است علاقه مندان به این موبایل برای تهیه آن باید هزینه ای ۱۲۹ دلاری را متقبل شوند.

گوشی های کمپانی Obi بازارهای در حال توسعه را هدف قرار داده اند و لذا از طریق فروش آنلاین و حضور در برخی از فروشگاه های معتبر کشورهای ویتنام، اندونزی، تایلند، امارت متحده عربی، عربستان سعودی، نیجریه، تانزانیا، آفریقای جنوبی، پاکستان، ترکیه و هند در دسترس خواهند بود.
 

SF1 و SJ1.5

پیش بینی شما از میزان استقبال از این گوشی ها چیست؟ آیا این محصولات می توانند به رقابت با پرچمداران اپل، سامسونگ و HTC ... بپردازد؟!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-27 21:47

افزودن دیدگاه جدید