کد مطلب: 

179984

دفاع اپل از یک خواننده رپ

شرکت اپل از اقدام خواننده مطرح موزیک رپ و بنیان‌گذار شرکت بیتس الکترونیک در عذرخواهی «از زنانی که آزارشان داده» پشتیبانی کرد.
دفاع اپل از یک خواننده رپ

به گزارش سیتنا، خبرانلاین به نقل از رویترز، نوشت: کمپانی اپل که سال گذشته شرکت بیتس الکترونیکس را به قیمت سه میلیارد دلار خریداری کرده است، اعلام کرد که به صداقت گفتار دکتر دری خواننده رپ و مالک سابق شرکت بیتس باور دارد. اپل با بیان این مطلب به رویترز گفت : « دری برای اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شده عذرخواهی کرده و گفته که دیگر آن آدم 25 سال پیش نیست. ما پس از یک سال و نیم همکاری با این فرد، دلایل بسیاری داریم که باور کنیم او تغییر کرده است.»

دکتر دری پس از فروختن شرکت بیتس به اپل به فعالیت خود به عنوان مدیر اجرایی در این شرکت ادامه داده است. این خواننده 50 ساله به عنوان یکی از بنیان‌گذاران گروه «ان دبلیو ای»، موضوع فیلم تازه شرکت فیلم‌سازی یونیورسال به نام «مستقیم از کامپتون» است.

دکتر دری که در واقع آندره یانگ نام دارد، روز جمعه 21 اوت به نیویورک‌تایمز گفته بود : «من در آن زمان جوان بودم و مشروبات‌ الکلی مصرف می‌کردم، و هیچ ساختار درستی برای زندگیم در نظر نداشتم، هرچند هیچ‌کدام از این دلایل، بهانه‌ای موجه برای کارهایی که در گذشته انجام داده‌ام، نیستند.» او در ادامه با بیان این‌که اکنون 19 سال است که ازدواج کرده، گفت : «من تمام تلاشم را می‌کنم که مرد بهتری برای خانواده‌ام باشم، و دوباره به روزهای گذشته بازنگردم. من از زنانی که آزارشان دادم عذرخواهی می‌کنم. من عمیقا از کارهای که انجام داده‌ام متاسفم و می‌دانم که آن کارها تاثیری همیشگی بر زندگی ما دارند.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-22 18:30

افزودن دیدگاه جدید