کد مطلب: 

179954

قیمت‌های شگفت‌آور سیم‌کارت‌های خاص

امروزه سیم‌کارت‌ها با توجه به رند بودن و نبودن شماره با قیمت‌های متفاوتی فروخته می‌شوند که این قیمت‌ها گاه به قیمت‌های چندصد میلیون تومانی نیز می‌رسند.
قیمت‌های شگفت‌آور سیم‌کارت‌های خاص

به گزارش سیتنا، این روزها قیمت‌ سیم‌کارت‌ها کمی متفاوت شده‌اند و در بازار شاهد سیم‌کارت‌هایی هستیم که قیمت‌های بسیار بالایی دارند. گاه این خطوط فروخته می‌شوند و گاه فروخته نمی‌شوند. البته گویا بعضی از این خطوط رند هستند و از نگاه برخی طبیعی است که با قیمت‌های بالایی فروخته شوند.

یکی از فروشندگان سیم‌کارت‌ها به اقتصادنیوز گفت: در حال حاضر قیمت سیم‌کارت‌های 912 که با کد یک شروع می‌شوند از دو میلیون و 600 هزار تومان شروع می‌شود. سیم‌کارت‌های همراه اول با کدهای 2، 3، 4 و 5 به ترتیب با قیمت‌های یک میلیون و 500 هزار تومان،‌ 950 هزار تومان، 800 هزار تومان و 550 هزار تومان فروخته می‌شوند. قیمت‌ شماره‌های همراه اول با کدهای 6، 7 و 8 از 400 هزار تومان شروع می‌شوند. همچنین این شماره‌ها با کدهای 9 و صفر را می‌توان به ترتیب از قیمت‌های 300 هزار تومان و250 هزار تومان تهیه کرد.

او گفت: حال اگر شما شماره‌ای که رند است را بخواهید بحث فرق می‌کند و بر اساس نوع رند بودن، مثلاً عدد 1000 داشته باشد یا رقم‌ها به نوعی تکرار شوند و... ، قیمت‌ها بسیار متفاوت می‌شود.

به گفته‌ یکی دیگر از فروشندگان سیم‌کارت‌ها در بازار تهران، در حال حاضر ارزان‌ترین سیم‌کارت همراه اولی که می‌توان با کد 111 خریداری کرد 19 میلیون تومان قیمت دارد.

او در این خصوص افزود‌: حال اگر اعداد شماره‌ای به صورت پله‌ای باشد یا ارقام شبیه به هم داشته باشد موضوع فرق می‌کند. برای مثال اگر در شماره‌ای، سه رقم مشابه باشد، بالای 55 میلیون قیمت دارد و اگر چهار رقم آن پشت سرهم یکی باشد، آن سیم‌کارت با قیمتی بالای 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

او گفت: حال اگر بخواهید معمولی‌ترین شماره سیم‌کارت 912 که کد یک باشد را خریداری کنید، حداقل باید 2 میلیون و 300 تا 400 هزار تومان برای خرید آن هزینه شود.

او گفت: در حال حاضر شماره‌ای برای فروش وجود دارد که با 111 شروع شده و چهار رقم انتهایی آن به صورت پله‌ای است. این شماره با قیمت 45 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

فروشنده‌ای دیگر که در زمینه خطوط رند فعالیت دارد به اقتصادنیوز گفت: در حال حاضر مناسب‌ترین خطی که با قیمت پایین می‌توان خریداری کرد متعلق به خطوط 912 با کدهای صفر و 9 است که می‌توان خطوط رند آن را با یک میلیون تومان آن را تهیه کرد.

البته او معتقد است: خطوط با کد 921 بسیار مناسب هستند و خطوطی است که بیشتر موردپسند خانم‌ها قرار گرفته است.

او گفت: قانون خاصی برای تعیین قیمت‌های خطوط رند وجود ندارد. البته کارشناسان در یک چارچوبی قیمت را تعیین می‌کنند و تغییر یک رقم در یک شماره در قیمت آن بسیار تاثیرگذار است. با این حال گاه فروشندگان خطوط، قیمت‌های بالاتری را برای خطوط خود در نظر می‌گیرند که گاه باعث می‌شود خطوط آنها فروخته نشود.

اما از آنجا که برخی از افراد معتقدند که باید قیمت سیم‌کارت‌های کد سه از کد دو و به همان نسبت قیمت سیم‌کارت‌های کد پنج از چهار به دلیل ورود زودتر، بیشتر باشد، برخی فروشندگان در این خصوص این طور پاسخ دادند که در ابتدا این‌گونه بود ولی در حال حاضر به این صورت نیست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-20 17:42

افزودن دیدگاه جدید