کد مطلب: 

179603

اندر حکایت پست‌های جنسی هنرمندان ایرانی! (+تصاویر)

شبکه «اینستاگرام» یکی از معروف‌ترین شبکه های اجتماعی در فضای مجازی است که بدلیل دسترسی آسان مورد توجه قرار گرفته و برای هنرمندان و بازیگران بسیار کاربردی است.
اندر حکایت پست‌های جنسی هنرمندان ایرانی! (+تصاویر)

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، شبکه «اینستاگرام» یکی از معروف‌ترین شبکه های اجتماعی در فضای مجازی است که به دلیل دسترسی راحت‌تر (به دلیل نصب روی گوشی تلفن همراه)، گسترش فراوانی یافته و در ایران نیز هواداران بسیاری دارد. کاربران به وسیله دوربین تلفن همراه، می‌توانند در هر لحظه از شبانه روز، حتی با اینترنت‌های کم سرعت تلفن همراه، در زمان کوتاهی تصاویر و فیلم‌هایی از لحظات زندگی خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

دسترسی راحت به اینستاگرام، برای افرادی که بخاطر مشغله کاری فرصت زیادی برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی مخصوص رایانه (مثل فیس بوک، گوگل پلاس و…) ندارند (مانند بازیگران، فوتبالیستها، سیاستمداران و…)، این قابلیت را فراهم کرده که در مدت زمانی اندک، تصاویر فعالیت‌های روزمره‌شان را با دیگران به اشتراک گذاشته و با آنها مستقیما در ارتباط باشند.

این قابلیت باعث شده، بر خلاف شبکه‌های دیگر که معمولا به اسم اشخاص معروف صفحاتی ایجاد شده(و توسط دیگران اداره می‌شود)، «خود» صاحب صفحه‌ی شخصی‌شان باشند و آنرا به روز کنند؛ در صفحات شخصی این افراد، می‌توان تصاویری از نوع پوشش و لباس، غذا خوردن، تفریحات و هر آنچه که در طراحی «سبک زندگی» موثر است، به همراه جملاتی از آنها که به جذاب‌تر شدن آن کمک می‌کند، مشاهده کرد. به گفته یکی از کاربران اینستاگرام، این شبکه به کاربران کمک می‌کند تا لحظه به لحظه با افرادی که در گروه دوستان آنها هستند زندگی کنند.

ناگفته پیداست که برخی از بازیگران، فوتبالیستها، خوانندگان و… چه سبکی از زندگی را انتخاب کرده و غیر مستقیم آنرا تبلیغ می‌کنند.

در جدیدترین اقدام صورت گرفته در اینستاگرام، ایجاد صفحاتی با مضامین جنسی است که در ظاهر از افرادی که مشکلات جنسی دارند، حمایت می کند اما در باطن تنها محلی است برای تبلیغ روابط بی بند و بار جنسی و تنها راهکار را پاسخ به این نیازها معرفی می کند.

همچنین برخی از این صفحات، مدعی هستند که از سوی هنرمندان حمایت می شوند و در برخی پست های خود از حمایت هنرمندان تشکر کردند.
 

اندر حکایت پست های جنسی هنرمندان! + اینستاپست
 
اندر حکایت پست های جنسی هنرمندان! + اینستاپست

اندر حکایت پست های جنسی هنرمندان! + اینستاپست
 

برای مطمئن شدن از صحت ادعای این صفحه در اینستاگرام، به پیج بازیگران سر زدیم اما موضوعی که تعجب ما را بر انگیخت این بود که برخی بازیگران در اقدامی باورنکردنی این صفحات را در پیج شخصی خود تبلیغ می کنند.
 

اندر حکایت پست های جنسی هنرمندان! + اینستاپست
 

اندر حکایت پست های جنسی هنرمندان! + اینستاپست

 

اندر حکایت پست های جنسی هنرمندان! + اینستاپست
 
گفتنی است، در این مورد اظهار نظر سخت است چراکه بررسی این گونه مسایل در حیطه پزشکان متخصص بوده و نه اینکه برخی هنرمندان دست به چنین تبلیفاتی بزنند که مطرح کردن آن در صفحات شخصی با هزاران طرفدار جایز نیست ، طرفدارانی که اغلب سنین 15 تا 25 سال را تشکیل می دهند لذا اغلب این افراد با گذاشتن کامنت هایی این صفحات را ترک می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-10 02:19

افزودن دیدگاه جدید