کد مطلب: 

179499

به روز رسانی اجباری ویندوز 10 کاربران را غافلگیر کرد

در حالی که مدت زیادی از عرضه سیستم عامل ویندوز 10 نمی‌گذرد، مایکروسافت به کاربران این سیستم عامل اطلاع داده که به زودی آن را به روز می کند و لذا کاربران باید فایل‌های خود در این ویندوز را ذخیره کنند.
به روز رسانی اجباری ویندوز 10 کاربران را غافلگیر کرد

به گزارش سیتنا، خبرگزاری فارس به نقل از پی سی ورلد، نوشت: بنابر اعلام مایکروسافت به روزرسانی ویندوز 10 به گونه‌ای است که بعد از نصب آن بر روی رایانه ها همه آنها به طور خودکار خاموش و روشن می شوند و لذا اگر کاربران فایل های خود را باز گذاشته و ذخیره نکنند پس از نصب وصله به روزرسان و راه اندازی مجدد رایانه آنها را از دست خواهند داد.

وصله مذکور که KB3081424 نام دارد حاوی به روزرسانی های فراوانی است و البته کاربرانی که ویندوز 10 را دیرتر نصب کرده باشند باید به روزرسانی های کمتری انجام دهند. چون برخی از وصله های یاد شده در نسخه تازه تر ویندوز گنجانده شده است.

مشکل از دست رفتن ناگهانی اطلاعات در مورد برخی برنامه های جدیدتر مانند Excel Online که در قالب آنها داده ها به طور خودکار ذخیره می شوند وجود ندارد ولی کاربران برنامه های قدیمی تر و آفلاین در این زمینه مشکل خواهند داشت و باید فایل های خود را حتما ذخیره کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-07 23:39

افزودن دیدگاه جدید