کد مطلب: 

179446

مرگ دانشجوی پزشکی به دلیل تماشای تصاویر مبتذل! (+عکس)

یک دانشجوی پزشکی که تصمیم گرفته بود برای چهارمین بار در کلاس‌های بانک اسپرم شرکت کند این بار هنگامی که داشت تصاویر مبتذل را بررسی می کرد دچار حمله قلبی شد و فوت کرد.
مرگ دانشجوی پزشکی به دلیل تماشای تصاویر مبتذل! (+عکس)

به گزارش سیتنا، سایت ایران ناز نوشت: یک دانشجوی پزشکی که دوره کاراموزی خود را سپری می کرد طبق معمول جهت گذراندن دوره کاراموزی به اتفاق سایر دوستان به بانک اسپرم رفت تا دوره‌ی خود را طی کند.

او که تصمیم گرفته بود برای چهارمین بار در کلاس شرکت کند این بار هنگامی که داشت تصاویر مبتذل را بررسی می کرد دچار حمله قلبی شد و روی زمین افتاد.

هنگامی که پزشکان متوجه شدند اقای ژنگ گنگ مدت دو ساعت می باشد از اتاق بیرون نیامده، برای پیگیری ماجرا نزد این دانشجو رفتند و دیدند این دانشجو روی زمین افتاده و مجله پورنو در کنارش قرار دارد.

ژنگ 23 ساله از سال 2010 وارد دانشگاه ووهان چین شد تا در رشته پزشکی تحصیل نماید. او با میل خود در برنامه های بانک اسپرم شرکت نموده بود. او در طول 10 روز اخیر 4 بار به کلاس مراجعه کرده بود.

اکنون خانواده دانشجو شکایت به دادگاه برده و از مسولین بانک اسپرم شکایت نموده و خواهان 500 هزار پوند هستند. انها معتقدند مسولین دانشگاه ووهان فرزندشان را مجبور به شرکت در دوره های کاراموزی نموده اند.

اما شواهد و مدارک خلاف ان را نشان می دهد. بر اساس اخرین جلسات دادگاه خانواده دانشجو به مبلغ 19 هزار پوند بعلاوه 8 هزار پوند جهت برگزاری مراسم خاکسپاری راضی شده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-05 22:00

افزودن دیدگاه جدید