کد مطلب: 

179264
احتمال تغییر در اعضای هیات مدیره مخابرات؛

نمایندگان دولت از لیست مخابرات حذف می‌شوند؟

سایت شرکت مخابرات ایران طی روزهای گذشته از دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده خبر داده و دستور جلسه این را تکمیل اعضای هیات مدیره اعلام کرده است.
نمایندگان دولت از لیست مخابرات حذف می‌شوند؟

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، طرح این دستور جلسه برای مجمع مذکور این سوال را در ذهن ایجاد می کند که آیا لیست اعضای هیات مدیره مخابرات کامل نبوده که چنین مطلبی عنوان شده است؟

در پیگیری این موضوع روابط عمومی شرکت مخابرات، توضیحاتی ارائه کرد و خبر داد:«طبق ماده 30 اساسنامه شرکت مخابرات ایران عدم حضور هر یک از اعضای هیات مدیره یا نماینده وی بیش از چهار جلسه متوالی یا شش جلسه متناوب در طول یک سال شمسی بدون عذر موجه، خود به خود موجب سلب عضویت وی در هیات مدیره می شود. تشخیص موجه بودن غیبت نیز بر عهده هیات مدیره است و باید در مجمع در این خصوص تصمیم گیری شود.»

از سوی دیگر طی ماه‌های گذشته و به دنبال تغییر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که در جلسه ای بدون حضور نمایندگان دولت در هیات مدیره این شرکت انجام شده بود، نمایندگان وزارت اقتصاد و دارایی و سهام عدالت در دیگر جلسات هیات مدیره حضور پیدا نکرده اند و حال بنا بر اعلام روابط عمومی مخابرات، غیبت‌های آنها به 9 مورد رسیده است.

طبق اعلام سایت شرکت مخابرات ایران جلسه مذکور در تاریخ دوشنبه 19 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نصرالله جهانگرد به عنوان نماینده وزارت اقتصاد و دارایی و محمد روح اللهی به عنوان نماینده سهام عدالت در هیات مدیره شرکت مخابرات معرفی شده بودند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-01 15:44

افزودن دیدگاه جدید