کد مطلب: 

179218
دکتر فیروزآبادی در حاشیه امضای تفاهمنامه سازمان فنی و حرفه‌ای با رایتل:

خودروهای آموزش مهارتی به روستاها اعزام می‌شوند

قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعزام خودروهای آموزش مهارتی به روستاها خبر داد و گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای علاوه بر این، به متقاضیان آموزش‌های مجازی، یارانه و تخفیف ارائه می‌دهد.
خودروهای آموزش مهارتی به روستاها اعزام می‌شوند

به گزارش سیتنا، دکتر سیدابوالحسن فیروزآبادی در حاشیه امضای تفاهمنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اپراتور رایتل در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به لزوم توسعه آموزش‌های مهارتی در سطح کشور اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌ای را در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی در سراسر کشور تدوین کرده به طوری که همه ایرانیان در هر ساعتی امکان دریافت مهارت‌های فنی و حرفه‌ای داشته باشند.

وی افزود: با توجه به این برنامه ، تمام آموزشگاه‌های خصوصی زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، سرویس‌های جدیدی با تلفیق تکنولوژی و فضای مجازی با همکاری اپراتور رایتل خواهند داشت.

فیروزآبادی با بیان اینکه تفاهمنامه‌ سازمان فنی و حرفه‌ای و رایتل در زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی در فضای مجازی است، تصریح کرد: همه آموزشگاه‌های خصوصی با ظرفیتی که سازمان فنی و حرفه‌ای آماده کرده است، از تکنولوژی‌های روز و فضای مجازی بهره‌مند خواهند شد.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین درباره سایر برنامه‌های آموزشی وزارتخانه در سطح روستاها تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌ها، ارائه سرویس‌هایی است که خودروهای سیار، آموزش‌های مهارتی را به روستاها ببرند و تا مهارت‌های لازم در سراسر کشور ارائه شود.

بر اساس این گزارش، فیروزآبادی در یک نشست خبری، تعداد پیامک های آموزشی ارسال شده توسط سازمان فنی و حرفه‌ای را 78 میلیون پیامک اعلام کرد و گفت: این امر نشان از فراهم بودن ظرفیت برای در اختیار گرفتن تکنولوژی در ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-31 16:55

افزودن دیدگاه جدید