کد مطلب: 

179144

صرفه‌جویی ۵۰ میلیون تومانی در هزینه‌ آموزشگاه‌های فنی آزاد با اجرای "طرح امید"

رئیس سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور از صرفه‌جویی ۵۰ میلیون تومانی در هزینه‌های آموزشگاه‌های فنی آزاد در تفاهم‌نامه همکاری با رایتل خبر داد و گفت: این پلت‌فرم آماده شده و به زودی در اختیار آموزشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.
صرفه‌جویی ۵۰ میلیون تومانی در هزینه‌ آموزشگاه‌های فنی آزاد با اجرای "طرح امید"

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس، کوروش پرند در مراسم امضای تفاهم‌نامه کاری با شرکت خدمات ارتباطی رایتل با اشاره به اجرای «طرح امید» اظهار داشت: در این طرح که آموزش مهارتی و یادگیری دانش‌بنیاد نام‌گذاری شده به دنبال آن هستیم که پلت‌فرمی را در اختیار آموزشگاه‌های آزاد و خصوصی بگذاریم تا از فضای مجازی در امر آموزش به ویژه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که پلت فرم طراحی شده چه میزان از هزینه‌های بخش خصوصی را پوشش داده و به نوعی صرفه جویی خواهد کرد، توضیح داد: بر اساس این پلت فرم واحد تمام محتوا و زیرساخت‌های واحد روی یک سرور مرکزی در رایتل آماده‌سازی شده و از هزینه حداقل 50 میلیون تومانی آموزشگاه‌های فنی آزاد می‌کاهد.

وی گفت: با ارتباط خوبی که با شرکت رایتل فراهم شده هم‌اکنون این پلت‌فرم آماده شده و به زودی در اختیار آموزشگاه‌ها قرار خواهد گرفت تا از این محتوا در پلت‌فرم مربوطه استفاده کنند.

به گفته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفاوت آموزش‌های مجازی با پلت‌فرم رایتل و آموزش‌های مجازی معمولی در این است که از اپراتور نسل سه استفاده شده و در آن صدا از طریق VOIP و محتوای آموزشی از طریق اینترنت در اختیار افراد قرار می‌دهند.

پرند همچنین با اشاره به تاکید وزیر تعاون مبنی بر استفاده از این طرح در حوزه مشاغل خانگی، تأکید کرد: تلاش کرده‌ایم تا در حوزه مشاغل خانگی از آموزش‌های مجازی برای بازاریابی و بازارسازی استفاده کنیم به نحوی که محل فروشی را در فضای مجازی ایجاد کرده تا افراد تولیدات خود را به فروش برسانند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در عین حال به اهداف و دستاوردهای امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت خدمات ارتباطی رایتل اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای تفاهم‌نامه توسعه سرویس رای‌آموز رایتل و قرار‌دادن بیش از 5000 سرفصل آموزشی سازمان در بستر سرویس مذکور فراهم شده است.

وی افزود: همچنین همکاری دو طرف ضمن توسعه پوشش شبکه‌ای با استفاده از فضاهای مجازی تحت اختیار سازمان در کشور و ارائه سرویس‌های سازمانی مبتنی بر تماس صوتی در قالب پروژه امید، امکان ارائه سرویس و در چارچوب قابلیتهای شبکه رایتل به سازمان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-29 20:26

افزودن دیدگاه جدید