کد مطلب: 

179120

سیم کارت گردشگری در راه است

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:تا 5 مهرماه امسال خبر خوشی درباره‌ی راه‌اندازی سیم کارت گردشگری اعلام می‌شود.
سیم کارت گردشگری در راه است

به گزارش سیتنا، مرتضی رحمانی‌موحد در گفت‌وگو با خبرنگار گردشگری ایسنا با بیان این‌که تاکنون حدود 60 درصد این طرح آماده شده، اما توافق با اپراتور تلفن همراه تکمیل نشده است، اظهار کرد: سیم کارت گردشگری جزو خدماتی است که برای گردشگران بویژه خارجی‌ها طراحی شده است. ما امیدواریم تا 5 مهرماه همزمان با روز جهانی جهانگردی، از این طرح رونمایی کنیم.

او با بیان این‌که سیم کارت گردشگری با سیم کارت‌های معمولی تلفن همراه تفاوت دارد‌، افزود: این سیم کارت به دو زبان انگلیسی و عربی اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری ایران را در اختیار استفاده‌کنندگان قرار می‌دهد‌، به اینترنت دسترسی آسان‌تری دارد و دارای مالتی‌مدیا‌، GPS و با قابلیت یک Handbook است.

به گفته‌ی رحمانی‌موحد‌، گردشگران با ارائه گذرنامه معتبر خود شخصا و یا از طریق مدیر تور در مرزهای ورودی‌، فرودگاه‌های بین‌المللی، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و یا آژانس‌های گردشگری می‌توانند به تهیه سیم کارت گردشگری اقدام کنند.

او استفاده از این سیم‌کارت را برای گردشگران خارجی یک مزیت دانست و افزود: هزینه رومینگ تلفن همراه در ایران گران است و استفاده از سیم کارتی که در آن اطلاعات گردشگری ایران تجمیع شده، حتما بیشتر به کار گردشگران خواهد آمد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری همچنین یادآور شد:این سیم کارت‌ها اعتباری و با مهلت یک تا دو ماه هستند که فقط در ایران کاربرد دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-29 12:49

افزودن دیدگاه جدید