کد مطلب: 

179051

قتل به خاطر سرقت یک گوشی

سه پسر جوان که متهم هستند هنگام زورگیری از یک مرد، میانجی حادثه را به قتل رسانده بودند، با اعلام گذشت اولیای دم از مجازات قصاص فاصله گرفتند.
قتل به خاطر سرقت یک گوشی

به گزارش سیتنا به نقل از جوان، متهمان پرونده که رامبد 32 ساله، رامین 36 ساله و غلام 35 ساله نام دارند بعد از جلب رضایت اولیای دم، روز گذشته مقابل هیئت قضایی شعبه 4 دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه حاضر شدند.

در ابتدای جلسه، نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و از هیئت قضایی تقاضای اعمال ماده 612 کرد. پس از آن رامبد، متهم ردیف اول با اتهام مباشرت در قتل عمد، به درخواست قاضی کیخواه در جایگاه ایستاد و حادثه را شرح داد.

 او گفت: ششم بهمن‌ماه سال 91 بود که به همراه برادرم و یک نفر از دوستانم برای تفریح و کشیدن مواد به قهوه‌خانه‌ای در گلابدره رفتیم. آنجا بود که متوجه مردی شدیم که گوشی تلفن گران‌قیمتی را در دست داشت. همانجا بود که تصمیم به سرقت گوشی گرفتیم. به سمتش رفتیم. من به او حمله کردم تا گوشی تلفن همراهش را به زور از او بگیرم اما آن مرد مقاومت کرد. رامین و غلام هم ایستاده بودند و صحنه را تماشا می‌کردند. همان لحظه پسری که در حال عبور بود، متوجه ماجرا شد و برای کمک به آن مرد وارد درگیری شد.

متهم ادامه داد: رامین و غلام وقتی دیدند آن پسر به من حمله کرد، وارد شدند. من از شدت عصبانیت چاقویی را که در جیبم بود، بیرون کشیدم و به قلب آن پسر ضربه‌ای زدم که زخمی شد. مقتول دستش را روی قلبش گذاشت و در مقابل چشمانمان روی زمین افتاد و فوت شد. ما از محل حادثه فرار کردیم و هر سه به ساوه گریختیم. مدتی بعد از حادثه بود که مأموران ما را دستگیر کردند. متهم گفت من به خاطر سرقت یک گوشی تلفن قاتل شدم بدون اینکه موفق به سرقت هم شوم.

پس از آن رامین و غلام، متهمان ردیف دوم و سوم با اتهام‌های مشارکت در نزاع در جایگاه قرار گرفتند و حادثه را شرح دادند. آنها گفتند که برای رضایت خانواده مقتول تاکنون مبلغی تحت عنوان دیه پرداخت نکرده‌اند اما اولیای دم به خاطر جوان بودن هر سه متهم از مجازات آنها اعلام گذشت کرده‌اند.

هر سه متهم در آخرین دفاع از خود گفتند که پشیمان هستند و از هیئت قضایی درخواست کمک دارند.  قاضی کیخواه بعد از ختم جلسه با اعضای دادگاه وارد شور شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-27 14:05

دیدگاه‌ها

تصویر ح
کاملا درسته - علاوه بر این مد شده دم افطار بیارنش توی برنامه تلوزیونی و حلوا حلواش کنن
ارسال شده توسط ح در 07 مرداد 94 - 00:27
تصویر مهدی
به نظر من نباید در قبال چنین اراذلی رحم داشت.باید هر سه تاشون را به اشد مجازات برسونند.یعنی چه مد شده طرف میره چاقومیکنه توی قلب ی آدم بیگناه.بعد زمین وزمان واسطه میشن تا گذشت کنند..حالا اگه اتفاقی کسی کشته بشه میشه گذشت کردمثلا براثر هل دادن...ولی کسی که چافو میکشه.حقشه اعدامش کنند
ارسال شده توسط مهدی در 05 مرداد 94 - 16:31

افزودن دیدگاه جدید