کد مطلب: 

178612

به جای سلفی، فلفی بگیرید (+تصاویر)

اگر گرفتن عکس سلفی دیگر برای شما جذابیتی ندارد، با تغییر کوچکی در آن و با شریک کردن طبیعت، زمین‌های کشاورزی، گیاهان و دام‌ها در سلفی‌های خود، فلفی بگیرید.
به جای سلفی، فلفی بگیرید (+تصاویر)

به گزارش سیتنا به نقل از ایانا، عکس سلفی مدت‌ها است در جهان رایج شده، یک سالی می‌شود که بازار آن در ایران نیز داغ داغ است، هرچند دردسرهای گرفتن عکس‌های سلفی را نباید نادیده گرفت.

خودگرفت (سلفی Selfie) یا عکس از خود به عکاسی پرتره از خود گفته می‌شود که عموماً توسط دوربین عکاسی یا دوربین موبایل گرفته می‌شود. خودگرفت‌ها بیشتر در شبکه‌های اجتماعی چون فیس‌بوک، گوگل‌پلاس، اینستاگرام و... به اشتراک گذاشته می‌شوند.

بیشتر سلفی‌ها با کشیدن دست و چرخش لنز دوربین به سمت خود گرفته می‌شود. این روش عکاسی جایگزین عکاسی به کمک تایمر خودکار است.

یکی از انواع سلفی‌هایی که در سراسر جهان در حال گسترش است، سلفی‌های کشاورزان است که به آن فلفی (Farmer Selfies = Felfie) نیز می‌گویند. این پدیده توسط ویلیام ویلسون، پسر کشاورزی از انگلستان آغاز شد که در یک مسابقه سلفی در یک مجله کشاورزی ایرلندی شرکت کرد.

گرفتن فلفی (سلفی کشاورزی) راهی برای نشان دادن فعالیت‌های کشاورزی و قرار دادن مردم در بطن کار و آشنا کردن‌شان با فعالیت‌های کشاورزان است، بسیاری از مردم علاقه‌مند هستند تا بدانند در پشت صحنه این تولیدات چه اتفاق‌هایی می‌افتد.

فلفی علاوه بر جنبه سرگرمی و تفریحی برای مردم و علاقه‌مندان به آن، گاهی به فروش بیشتر کشاورزان و آشنا شدن مردم با تولیدکنندگان نیز کمک می‌کند./

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-14 08:19

افزودن دیدگاه جدید