کد مطلب: 

178504

گوشی جدید سامسونگ با پردازنده‌ای متفاوت

محصول جدید سامسونگ با نام «گلکسی جی۲» در حالی عرضه خواهد شد که اولین محصول این کمپانی است که به پردازنده «اکسینوس ۳۴۷۵» مجهز شده است.
گوشی جدید سامسونگ با پردازنده‌ای متفاوت

به گزارش سیتنا به نقل از مهر، سامسونگ در سال های اخیر تبدیل به یکی از کمپانی های فناورانه ای شده که هر روز محصولات جدید و متفاوتی را عرضه و نگاه های بسیاری را به سوی خود جلب می کند.

محصول جدید سامسونگ Samsung Galaxy J۲ نام داشته که با داشتن قابلیت های متفاوت می تواند تبدیل به رقیبی جدید برای محصولات سایر کمپانی ها شود. این محصول از خانواده سری J است و در کنار محصولاتی مانند  J۱، J۵ و J۷ قرار می گیرد. عضو جدید این خانواده با نام Galaxy J۲ و مدل SM-J۲۰۰F عرضه خواهد شد.

این اسمارت فون از پردازنده ۴ هسته ای  Exynos ۳۴۷۵ و فرکانس ۱.۲GHz برخوردار است اما هنوز اطلاعاتی راجع به تراشه این محصول منتشر نشده است. Galaxy J۲ اولین محصولی خواهد بود که با چنین پردازنده ای عرضه می شود.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۴.۵ اینچی از نوع  TFT و وضوح تصویر ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل و دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل و احتمالا دوربین جلویی ۲ مگاپیکسل را اشاره کرد.

Samsung Galaxy J۲ مجهز به رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایت و همینطور باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری است و از سیستم عامل آب نبات چوبی نیز پشتیبانی می کند. اما ویژگی های این محصول درحالی منتشر شده که هنوز تصاویر یا اطلاعات دقیق تری درباره مشخصات یا قیمت احتمالی آن اعلام نشده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-10 13:01

افزودن دیدگاه جدید