کد مطلب: 

178491

فرصتی که برخی کاربران مبتدی اینترنت را میلیونر می‌کند

اگر شماهم به داشتن حساب های میلیاردی فکر می کنید بد نیست کمی هم روی فضای مجازی و بخصوص ویدئوهای یویتویوب تمرکز کنید.
فرصتی که برخی کاربران مبتدی اینترنت را میلیونر می‌کند

به گزارش سیتنا، در خبرهای دنیای مجازی نوشته شده بود یک جوان 24 ساله سوئدی به نام فلیکس کیلبرگ در محیط فضای مجازی با  نام کاربری PewDiePie فعالیت داشته است که این روزها به یک ستاره تبدیل شده است زیرا درآمد این جوان 7 میلیارد دلار شده است.

این جوان با استفاده از مهارت عجیب و غریب و با مخلوط کردن شوخی و حرف های مفرح در حاشیه ویدئوهای خود  توانسته محبوبیت قابل توجهی را کسب کند به طوری که تا کنون بالغ بر ۴ میلیون دلار درآمد داشته است. البته این جوان قسمت قابل توجهی از این سود را به خیریه‌ها اهدا می کند.

اما فراموش نکنید در ایران کاربران به خاطر هزینه بالای اینترنت دقت می‌کنند تا از پهنای باند اینترنت بسیار مقتصدانه استفاده کنند به همین دلیل  تا زمانی که اعتماد لازم را کسب نکنند، یک ویدئو یا فایل پرحجم را دانلود نخواهند کرد و شاید نبود اینترنت پر سرعت و بدون محدودیت هم یکی از دلایل حضور کمرنگ ایرانی ها باشد و از همه مهمتر اینکه مخاطبان فارسی‌‌زبان، بسیار محدود هستند زیرا یک فرد انگلیسی‌زبان می‌تواند تقریبا با همه دنیا ارتباط برقرار کند اگر ما این هنر را داشته باشیم که متناسب با فرهنگ و عادات مخاطب عام جهانی با او سخن بگوییم.

دنیای امروز پرشتاب است و مخاطبان اصولا حوصله‌ای برای خواندن مطالب ندارند به همین دلیل یوتویوب حدود 38 میلیون نفر مشترک دارد و برای کسب سود مالی و محبوب شدن در سطح جهانی و در شبکه‌های اجتماعی باید خیلی باهوش و متمرکز بود تا بتوانیم مخاطب جهانی را درک کنیم تا بتوانیم مطالب کنجکاو کننده و مفرح و سرگرم‌کننده تولید کنیم.

اما باید به خاطر داشته باشید چنین توانایی‌ را هر کسی ندارد و دیگر نمی‌توان با قرار دادن مطالب زرد و سطح پایین مخاطبان را جذب کرد اما می شود با زیرکی و مهارت در فصل مشترک علایق شخصی و علایق جامعه جهانی حرکت کرد و به جاهایی رسید.

در هر صورت به یاد داشته باشید اینترنت، یک فرصت بالقوه برای کارآفرینی است با وجود اینکه ما نمی‌توانیم به سودهای میلیون دلاری فکر کنیم، اما بد نیست که دست‌کم مهارت‌های کنونی خودمان را ارتقا بدهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-10 00:53

افزودن دیدگاه جدید