کد مطلب: 

178455

حمله کاربران مدافع احسان علیخانی به اینستاگرام مجری زن (+تصاویر)

به جرأت می توان گفت که برنامه "ماه عسل" امسال، جزو پربیننده ترین برنامه های صدا و سیما بوده است و بیشتر خانواده های ایرانی را در لحظات نزدیک افطار مجذوب خود کرده و آنها را به تماشای این برنامه جذب کرده است.
حمله کاربران مدافع احسان علیخانی به اینستاگرام مجری زن (+تصاویر)

به گزارش وبگردی سیتنا، برنامه امسال ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری آغاز شد و حواشی زیادی داشت.

این روزها گمانه های بسیاری در مورد افراد پشت پرده حاشیه‌سازی و شایعات علیه ماه عسل مطرح می شود و بر سر زبان ها افتاده است؛ در این بین اما رقبای ماهواره‌ای این برنامه هم که گویا در رقابت میدان را وا داده اند، از آن سو شروع به حاشیه‌سازی کرده و با مدیریت شایعات سعی در به حاشیه کشاندن آن دارند.

هفته گذشته "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!

سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد و کم کارتر شده است در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او چنین نوشته بود: «لذت شهوانی است در پسِ آن چهره سراسر پلاستیکی ات وقتی از دردناک ترین وجوه زندگی یک بچه 8 ساله می پرسی و دست محبت کثیف ات را به سرش می کشی و دوربین ات جوراب پاره اش را نشان می دهد و اشک های تمساح دروغین ات.»

این پست مجری من و تو خشم کاربران ایرانی را در پی داشت و سبب شد تا کاربران به صفحه شخصی این مجری شبکه ماهواره ای در اینستاگرام حمله کنند و وی را به خاطر این سخنان زشت مورد انتقاد شدید قرار دهند.

در ادامه کامنت های واکنشی کاربران را می بینید:

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-08 01:11

دیدگاه‌ها

تصویر عباس
توهین و تخریب آقای علیخانی با این برنامه عالیشون کاملا بی انصافی و بی فرهنگی بود. راه فعالیت برای همه باز است. ایده خوب بزنند مثل آدم کار کنند استعداد نشون بدهند. توهین چرا.
ارسال شده توسط عباس در 18 تير 94 - 16:44
تصویر fatima
این که ایستاگرام واقعی سالومه نیست ..دروغگوهاااااا
ارسال شده توسط fatima در 18 تير 94 - 09:26
تصویر سیاوش
حرفهایش کاملاً منطقی بوده چه حرف بدی زده که این افرادی که خودشون رو ایرونی میدونند اینجوری بهش ناسزا گفتند فقط می تونم بگم متأسف هستم
ارسال شده توسط سیاوش در 18 تير 94 - 08:35
تصویر گولی
اولا مرده شور سالومه و یه سری آدم بی هویت تو من و تو. ولی کلن ملتی نفهم داریم که علیخانی با تکیه بر احساساتشون، رو کولشون سوار شده و سواری میگیره...
ارسال شده توسط گولی در 18 تير 94 - 07:19
تصویر رضا
نه کار آقای علیخانی خوب بود و نه کار خانم ... حالا ماها که میخواهیم نظر بدیم چرا توهین میکنیم؟! متاسفانه برای افزایش بیننده، برای جلب نظر، برای منافع خودمون و... دست به کارهایی میزنیم که اصلا درست نیست.
ارسال شده توسط رضا در 18 تير 94 - 06:16
تصویر سیما
اگر این حرفو به جای ابنکه سالومه میزد فلان آدم مطرح میزد حمایتش میکردین . اصلا خوندین چی نوشته؟؟!!!!!!!!!!! اولا این حرف سالومه نبود حرف یه استاد دانشگاه بود که قبل از اینکه سالومه اون را کپی ودر اینستاش بذاره تو وایبر و تانگو میومد و اینکه اینجا نوشته نصفه نیمه بود این استاد دانشگاه اتفاقا به چیز خوبی اشاره کرده که ما شاید گاهی اوقات ندیده بگیریم: ریختن ابروی مردم. این استاد دانشگاه نوی این متن گفته چرا یه بچه گدا رو اوردی جلوی تلوزیون ازش فیلم میگیری فردا که بزرگ شد نتونه بین مردم سر بلند کنه ، بهش بگن تو بچه پدر و مادر معتادی که بهت صدقه میدادن. همون چیزی که اکثر ما بهش توجه نکردیم و به لطف خدا دستون را پیش بقیه دراز نکردیم و نمیفهمیم چه خفتی داری دست به سوی خلق خدا دراز کردن خوب بهتر اینکه به جای اینکه عوامل ماه عسل موضع بگیرن انتقاد پذیر باشن. برنامه مته عسل نقاط قوت زیادی داشت و حالا اشکالی نداره یه انتقاد که بجا باشه بپذیریم
ارسال شده توسط سیما در 17 تير 94 - 21:49
تصویر davood
مجری اگر مجری بود نمی گذاشت دوربین، جوراب پاره شده بچه رو بگیره و از آنتن صدا و سیمای اونو پخش کنه. جای تاسفه! اشک تمساح در مورد این مجری صحیح است.
ارسال شده توسط davood در 17 تير 94 - 18:47
تصویر آرش
کاش درک می کردیم که دشمنان ما بهترین منتقدانی هستند که اشکالات و نقاط ضعف ما را به ما نشان می دهند، و به جای فحاشی به آنان خود را اصلاح می کردیم!
ارسال شده توسط آرش در 17 تير 94 - 13:14
تصویر علی
عزیزم امسال غلطه بنویس امثال. اونم سانسر نیست بنویس سانسور
ارسال شده توسط علی در 17 تير 94 - 13:00
تصویر saeed
ببینید چقدر با فرهنگیم به جای اینکه منطقی و با ادبیات درست جواب کسی رو بدیم،فقط فحش می دیم که مجبوریم همشو سانسر کنیم، دیگه خواهشا اسم ایرانی رو به زبان نیاریم، پس فرقی بین سالومه و احسان و امسال اینها و طرفداراشون نیست،جای تاسفه که دوربین در اختیار همچین آدمایی میزارن،
ارسال شده توسط saeed در 17 تير 94 - 09:09

افزودن دیدگاه جدید