کد مطلب: 

178023

اعلام زمان واریز یارانه نقدی خردادماه

یارانه نقدی خردادماه، روز سه شنبه (۲۶ خرداد) به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.
اعلام زمان واریز یارانه نقدی خردادماه

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سازمان هدفمندی یارانه ها دقایقی پیش در اطلاعیه ای اعلام کرد: یارانه نقدی خرداد ماه 94 روز سه شنبه (26 خرداد) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمند سازی یارانه ها، میزان یارانه نقدی پنجاه و دوم همانند ماه های گذشته، به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان است.

این مبلغ از ساعت 24 سه شنبه قابل برداشت است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-15 00:39

دیدگاه‌ها

تصویر sam
خواهش میکنم از مسیولین یارانه هارو سروقت واریز کنن مردمی داریم که تنها درا مدشان از همین یارانه هست وبس بعد شما هم تاخیر ایجاد میکنید هنگام واریز کردن فکرشو بکنین با یک روز تاخیر ممکنه این خانوادهها بدون شام سرشونو بزارن رو بالش یکی از این خانوادها خاله ی بنده هستش خواهش میکنم سروقت واریر کنید ،شما اون بالا ،از این پایین خبر ندارید،باتشکر.
ارسال شده توسط sam در 26 خرداد 94 - 07:12
تصویر مهدی
با سلام من فرهنکی بازنشسته با پنج سر عائله از شهرستان کردکوی توابع استان گلستان نیز جزو کسانی هستم که به دلیل اختلالات اینترنتی ناخواسته از مجموع یارانه بگیران در اردیبهشت93حذف شدم.بر این اساس ضمن پیگیری های مستمر سال گذشته(1393)نیز در جریان سفر ریاست محترم جمهوری جناب اقای روحانی به استان گلستان نامه ای به ستاد سامد تحویل دادم.پس از مدتی یک شماره پیگیری جهت اقدام بعدی به من داده شد.تا به این امروز چندین بار با ستاد سامد تماس گرفتم که پاسخ دادند تا تصمیم جدید دولت براساس قانون بودجه1394برای جاماندگان یارانه پارسال باید منتظر بمانید.به امید ان روز.
ارسال شده توسط مهدی در 25 خرداد 94 - 23:23
تصویر فقر
به خدا کیف می کنم که مبلغ یارانه افزایش نمی یابد اما تما م محصولات دولتی از قیمت حامل های انرژی گرفته تا عوارض مالیات و جرایم و... در حال افزایش و رکورد شکنی هستند . اقا خلایق هرچه لایق
ارسال شده توسط فقر در 25 خرداد 94 - 09:42

افزودن دیدگاه جدید