کد مطلب: 

177932

ارسال پیامک از سامانه کاربری تلفن ثابت به رایتل امکان‌پذیر شد

مشترکانی که از سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت (۰۲۱ و ۰۲۶) استفاده می‌کنند، می‌توانند از این پس از امکان ارسال و دریافت پیامک با مشترکین رایتل نیز بهره مند شوند.
ارسال پیامک از سامانه کاربری تلفن ثابت به رایتل امکان‌پذیر شد

به گزارش سیتنا، خبرگزاری مهر به نقل از یک شرکت ارائه‌کننده سرویس پیامک تلفن ثابت، خبر داد: از طریق سامانه اینترنتی تلفن ثابت که پس از فعالسازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، از این پس امکان ارسال و دریافت پیامک به مشترکین اپراتور رایتل نیز علاوه بر اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل در دسترس کاربران قرار گرفته است.

کاربران آسانک با ورود به سامانه کاربری، می‌توانند تبلیغات و اطلاع‌رسانی خود را به صورت پیامکی برای مشترکین اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل ارسال کنند و از همان سامانه، ارسال و دریافت فکس نیز داشته باشند.

از مزایای این سامانه می‌توان به سرعت و کیفیت بسیار بالای ارسال پیامک، عدم اشغال شدن خط تلفن، پاسخگوی خودکار پیامکی (Auto reply)، بانک اطلاعاتی شماره‌های اصناف، دفترچه تلفن، خرید اعتبار آنلاین، ارائه وب سرویس (API)، سرویس ارسال پیامک به ایمیل (sms۲email) و ارسال ایمیل به پیامک (email۲sms)، فعالسازی همزمان چند شماره روی یک پنل، گزارش‌گیری آنلاین گرافیکی، سرعت بالای ارسال فکس، مشاهده گزارش فکسهای ارسالی، دسترسی آسان از هر کجا و در هر لحظه با قابلیت ارسال فکس به هر نوع دستگاه قابل اتصال به اینترنت از طریق بارگذاری فایل پی‌دی‌اف و ارسال آن به دستگاه‌های فکس مقصد اشاره کرد.

مشترکین تلفن ثابتی که تاکنون سرویس پیامک و نمابر اینترنتی خود را فعال نکرده اند، می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سایت Asanak.ir و تکمیل فرآیند فعالسازی سرویس از امکانات آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-09 15:42

افزودن دیدگاه جدید