کد مطلب: 

177704

فیلم استیو جابز ۱۷ مهر اکران می‌شود

علی‌رغم تأکیدات نقادان سینما و تکنولوژی مبنی بر اینکه دستاوردهای شاهکار استیو جابز در طول دوران حیاتش در فیلم "جابز" به نمایش در نیامده است، فیلم "استیو جابز" هم بدون توجه به این انتقادات ساخته شد.
فیلم استیو جابز ۱۷ مهر اکران می‌شود

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری تسنیم، بازی اشتون کوچر در فیلم "جابز" چندان جذاب و گیرا برای مخاطبان سینمایی نبود اما غالبا این فیلمنامه را از منظر تجاری موفقیت‌آمیز برآورد می‌کنند.

تأثیرگذاری استیو جابز بر دنیای فناوری به اندازه‌ای بود که نباید انتظار داشت سینماگران دیگری به سمت فیلمبرداری سکانس‌های جدیدی از زندگینامه وی نروند. قرار است فیلم جدیدی از وی با بازیگری میکائیل فاسبندر در نقش جابز و سز راگن در نقش استیو وزنیاک ساخته شود.

این فیلم براساس بیوگرافی نوشته شده از جابز توسط والتر ایزاکسون در سه بخش تولید خواهد شد؛ اولین بخش پشت فعالیت‌های بنیانگذاران اپل تا رونمایی از اولین سیستم رایانه‌ای مک را نمایش می‌دهد و بخش دوم به سراغ بازگشت جابز به اپل همراه با خریداری کمپانی نِکست می‌رود.

بخش سوم نیز درگیر فعالیت‌های پشت صحنه جابز برای معرفی اولین آی‌پاد اپل خواهد بود.

نقطه ضعف هر دو فیلم به عقیده نقادان حوزه سینما و فناوری این است که اثری از آیفون و آی‌پد در آنها نیست هر چند گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد بیشترین استقبال را از سوی مردم دنیا داشته‌اند.

پرلا هنی-جاردین، ریپلی سوبو، مکنزی ماس، سارا اسنوک و آدام شاپیرو دیگر بازیگران "استیو جابز" هستند که 9 اکتبر (17 مهر) اکران می‌شود.

مارک گوردون و گایمن کاسیدی از شرکت "فیلم 360"، اسکات رادین و کریستین کالسن تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-29 09:49

افزودن دیدگاه جدید