کد مطلب: 

174914

تبلیغات وایبری؛ ماساژ با صیغه‌ی محرمیت را ارائه می‌دهیم!

در فضای وایبر مشاهده شده که با صیغه محرمیت خدمات ماساژ ارائه می دهند و همین واحدها هستند که واحدهای دیگر را بدنام می کنند و آبروریزی این واحدها برای ما است.
تبلیغات وایبری؛ ماساژ با صیغه‌ی محرمیت را ارائه می‌دهیم!

به گزارش سیتنا، سید مهدی سجادی نیری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص قیمت ماساژ در سطح شهر تهران گفت: قیمت ها متفاوت است به طوری که در برخی مناطق 55 هزار تومان و در برخی 110 هزار تومان است البته این تفاوت به موادی است که مورد استفاده قرار می گیرد.

ایلنا: وضعیت بازار صنف گرمابه داران،سونا و ماساژ را چگونه ارزیابی می کنید؟

سجادی نیری: وضعیت بازار صنف گرمابه داران در فصل بهار مناسب است و هرچه به تابستان نزدیک می شویم بهبود می یابد؛ اما واحدهای سونا در کنار استخر زیر نظر ما نیست و تنها دو واحد سونا زیر نظر ما است که با توجه به گرم شدن هوا بازار چندان خوبی را نمی توان برای آن انتظار داشت.

ایلنا:قیمت ها چگونه است؟

سجادی نیری: بیشترین افزایش قیمت در اواخر سال است که مراجعه کننده بیشتر است، قیمت ها درنقاط شهر با توجه به مکان و سرویس دهی که انجام می دهند متغیر است.

ایلنا:آیا در بحث قیمت گذاری نظارت وجود دارد؟

سجادی نیری: برحمام ها و سالن های ماساژ نظارت داریم؛ دو سونا مجزا نیز زیر نظر ما وجود دارد که در تابستان تعطیل هستند.

ایلنا:وضعیت سالن های ماساژ را چگونه ارزیابی می کنید؟

سجادی نیری: برای سرو سامان دادن به سالن های ماساژ تلاش بسیاری انجام شد؛ اما این بخش صنفی طرفدار زیاد دارد، از طرفی وزارت بهداشت مدعی شد که برای سروسامان دادن به این بخش باید یک گروه پزشکی مسئولیت قبول کند و از طرفی هم سازمان تربیت بدنی نیز مدعی شد و در این کش و قوس در صدد این هستیم که نظارت نهایی بر این واحدها داشته باشیم.

ایلنا: نرخ گذاری هر یک ساعت ماساژ چگونه است؟

سجادی نیری: کف قیمت برای ماساژ کل بدن از 55 هزارتومان تا 110 هزار تومان است.

ایلنا: علت این تفاوت قیمت چیست؟

در برخی سالن های ماساژ از روغن های گیاهی استفاده می شود و در برخی از واحدها تنها از روغن زیتون استفاده می شود،برخی سالن ها هم با ماساژ بدن را نرم می کنند که همین اختلاف در روش ماساژ دهی موجب اختلاف قیمت شده است.

ایلنا: ماساژورها دوره های خاصی را برای این کار گذرانده اند؟

سجادی نیری: سه واحدی که از ما مجوز گرفته اند همگی دوره رفته اند و مدارک معتبر و مورد تایید دارند، چند موسسه معروف در تهران وجود دارد که ادعای آموزش ماساژ دارد؛ اما ما این موسسات را تایید نمی کنیم.

ایلنا: یعنی برای ماساژورهای این واحدها ارزیابی وجود دارد؟

سجادی نیری: تلاش بر این است که افراد متخصص در این واحدها فعالیت کنند.

ایلنا:اخباری شنیده شده مبنی بر فعالیت ماساژورهای زن در سالن های ماساژ،واقعیت دارد؟

سجادی نیری: تعهد های لازم را اتحادیه از واحدها گرفته است و اماکن بر این واحدها نظارت دارد؛ اما در فضای وایبر مشاهده شده  که با صیغه محرمیت خدمات ماساژ ارائه می دهند و همین واحدها هستند که واحدهای دیگر را بدنام می کنند و آبروریزی این واحدها برای ما است.

ایلنا: افراد برای مراجعه به سالن های ماساژ چه مواردی را رعایت کنند؟

سجادی نیری: فقط می توانم بگویم مسائل امنیتی و ایمنی را در ماساژ رعایت کنند وبه واحدهایی مراجعه کنند که مجوز دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-25 14:41

دیدگاه‌ها

تصویر hamed zohrehvand
سلام من ماساژور هستم و مدت زیادی است که در این حرفه مشغول هستم شروع کارم بر میگرده به زمانی که در دبی زندگی می کردم. ماساژ بعد از سالها رونق گرفت به صورتی که در سالهای گذشته کار من مورد تمسخر دیگران بود. مدتی است که ماسورهای خانم که برای آقایان کار انجام میدهند زیاد شده و مبالغ سنگینی در سقف ۳۰۰ هزار تومان دریافت می کنند و بخاطر فرهنگ غلطی که از ماساژ بین مردم شکل گرفته راجب ماساژ تایلندی که عده ای بر حسب تعاریف سکس ماساژ در تایلند بین مردم رواج داده اند بازار این کار را به فساد کشیده اند. تبلیغات من در این حرفه در سایتهای اینترنتی میباشد و ۹۰ درصد از آقایانی که تماس می گیرن به دنبال ماسور خانم هستند که این حرفها من را عصبانی می کند زیرا بعد از تلاشی که در این کار داشتم مردم انتظار نامعقول از من دارند. متاسفانه با مدارکم نمی توانم اقدام به اخذ جواز کسب کنم مگر با زیر نظر قرار گرفتن پزشک که با درآمد فعلی پزشکی حاضر به همکاری نمیباشد. مثل این میماند بگویند آرایشگران زیر نظر پزشک فعالیت کنند . وقتی میبینم حرفه من اینگونه استقبال میشود تاسف میخورم چرا وارد این کار شدم چرا خارج از کشور نمیروم یا چراهای دیگر که بخاطر سامان نداشتن در این حرفه مورد مواخذه خانواده قرار می گیرم که پیر میشی و چیزی نداری. نمی توانم تغییر شغل دهم بعد از سالها و تا اکنون هیچ تهسیلاتی دریافت نکرده ام. افراد مشابه من زیاد هستند که هر روز در استخرها پشه میپرانند و خانمهای فاسد با دریافت ۳۰۰ هزار تومان بدون مدرک بازار مردها را کساد کرده اند و فساد را در اجتماع چندین برابر. برای فرهنگ مردمی که فقط فکر سکس هستند متاسفم.
ارسال شده توسط hamed zohrehvand در 10 مهر 94 - 09:03

افزودن دیدگاه جدید