کد مطلب: 

174197

ایران پایین‌ترین تعرفه مکالماتی را در دنیا دارد

رئیس هیات مدیره مخابرات ایران گفت: ایران پایین‌ترین نرخ مکالمات را دارد و هیچ کجای دنیا برای یک ارتباط ساده، یک ریال پرداخت نمی‌شود.
ایران پایین‌ترین تعرفه مکالماتی را در دنیا دارد

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید مصطفی سیدهاشمی با بیان اینکه 5 سال است فریاد می‌زنیم تعرفه‌های تلفن ثابت با وضعیت موجود به معنی فاتحه فرستادن بر صنعت ارتباطات است، اظهار کرد: فردی را در نظر بگیرید که از اسلامشهر به تهران آمده و هنگام رسیدن به پایتخت تصمیم می‌گیرد تا با خانمش تماس بگیرد و او را از نگرانی درآورد اما هزینه یک مکالمه ساده برای رفع نگرانی یک ریال است.

وی عنوان کرد: در کجای دنیا با این اوضاع تورمی برای یک ارتباط یک ریال پرداخت می‌شود؟!

رئیس هیات مدیره مخابرات ایران با تأکید بر اینکه موضوع به همین جا ختم نمی‌شود، عنوان کرد: طرح فلت کردن شبکه و همکدسازی تلفن‌های ثابت نیز به ما ارائه شد که با تمام توان آن را انجام دادیم اما خسارت 280 میلیارد تومانی به ما وارد شد.

او تصریح کرد: از این رو چند پیشنهاد برای تغییر تعرفه تلفن ثابت آماده کرده‌ایم که امیدواریم محقق شود. البته قرار بود این امر سال گذشته اجرایی شود که تاکنون محقق نشده است.

سیدهاشمی گفت: بحث بر سر این موضوع را به مجمع صاحبان سهام مخابرات واگذار می‌کنیم.

وی سال 93 را نقطه عطف صنعت مخابرات عنوان کرد و گفت: درآمد همراه اول 8 هزار و 392 میلیارد تومان و سود این شرکت 2 هزار و 530 میلیارد تومان در سال 93 بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-20 22:04

افزودن دیدگاه جدید