کد مطلب: 

174067

پاسخ به گلایه اپراتورها از کاهش درآمد اینترنت موبایل

معاون رگولاتوری درباره گلایه اپراتورهای موبایل از کاهش درآمد اینترنت در پی کاهش تعرفه مصرف آزاد اینترنت همراه، گفت: تعرفه مصرف آزاد اینترنت تغییر نمی‌کند. پیش‌بینی این است که درآمد دیتا ابتدا کاهش و سپس افزایش می‌یابد.
پاسخ به گلایه اپراتورها از کاهش درآمد اینترنت موبایل

به گزارش سیتنا، صادق عباسی شاهکوه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که اپراتورهای تلفن همراه از کاهش هزینه مصرف آزاد اینترنت رضایت ندارند، آیا درخواستی برای افزایش دوباره این تعرفه دریافت شده و احتمال تغییر این تعرفه وجود دارد، اظهار داشت: تعرفه مصرف آزاد اینترنت همراه تغییر نمی‌کند. زیرا معتقدیم که این تعرفه عادلانه است.

معاون بررسی‌های فنی و اقتصادی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سوال که اپراتورهای تلفن همراه اعلام می‌کنند با کاهش تعرفه مصرف آزاد درآمد آنها از محل اینترنت کاهش پیدا کرده است، گفت: اینکه در گام نخست درآمد به سمت دیتا کاهش پیدا کند طبیعی است.

وی توضیح داد: پیش‌بینی این است در ابتدای راه‌اندازی نسل 3 اپراتورهای موبایل سرمایه‌گذاری بزرگی انجام می‌دهند و درآمد کاهش پیدا می‌کند اما با گذشت حدود 6 تا 7 ماه از راه‌اندازی نسل 3 درآمد اینترنت افزایشی می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-18 12:33

افزودن دیدگاه جدید