کد مطلب: 

173674

پرداخت صورت حساب از درون جیمیل ممکن می‌شود

شرکت گوگل در حال کار بر روی طرحی است که به کاربران جیمیل امکان خواهد داد هم صورت حساب هایشان را دریافت و هم آنها را در محیط جیمیل پرداخت کنند.
پرداخت صورت حساب از درون جیمیل ممکن می‌شود

به گزارش سیتنا، خبرگزاری فارس به نقل از ری کد، نوشت: خدمات یادشده پونی اکسپرس نام دارد و با استفاده از آن برای پرداخت صورت حساب دیگر نیازی به مراجعه سایت های شرکت های مختلف مخابراتی، توزیع برق و آب و ... نخواهد بود و کافیست وارد حساب کاربری جیمیل شد.

با راه اندازی این خدمات گوگل گام دیگری برای دسترسی به کل اطلاعات کاربران به طور آنلاین برخواهد داشت. پیش از این شرکت مذکور با راه اندازی سرویس کتاب خود بیش از 30 میلیون کتاب در سراسر جهان را به طور مجازی در دسترس علاقمندان قرار داده بود.

ارائه سرویس های مذکور موجب گسترش وابستگی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات کارت اعتباری به گوگل می شود و اطلاعات شخصی مالی کاربران را هم در اختیار این شرکت قرار می‌دهد. این اطلاعات برای شرکت‌های تبلیغاتی هم مفید بوده و باعث می شود آنها آگهی‌های هدفمند خود را بر مبنای نحوه پرداخت قبوض کاربران در معرض دیدشان قرار دهند.

خدمات مذکور به طور تدریجی و ابتدا در آمریکا ارائه خواهد شد. زمان دقیق راه اندازی و فهرست کشورهایی که تحت پوشش پونی اکسپرس قرار می‌گیرند در آینده اعلام می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-30 16:42

افزودن دیدگاه جدید