کد مطلب: 

173471

عرضه‌ی زیباترین ساعت هوشمند توسط ایسوس

گویا دیگر عصر و دوره ساعت های هوشمند به تدریج خود را جا می اندازد و شاید به مرور شاهد آن باشیم که این گجت های پوششی جای گوشی های هوشمند و تبلت ها را بگیرند. جالب آنکه همانند دوره گوشی های هوشمند گویا رقابت در این عرصه نیز رقابتی است بین اپل و سایرین!
عرضه‌ی زیباترین ساعت هوشمند توسط ایسوس

به گزارش سیتنا به نقل از تابناک، اخیرا شرکت ایسوس نیز به جرگه تولیدکنندگان ساعت های هوشمند پیوسته است و رقابت خود را در این حوزه نیز با سایر تولید کنندگان ساعت های هوشمند با سیستم عامل اندروید شروع نموده. ساعت هوشمند جدید این شرکت با عنوان ZenWatch البته ظاهری آراسته دارد و شاید بتوان گفت یکی از زیبا ترین ساعت های هوشمندی است که تا کنون از سوی یک شرکت طراحی شده است. نکته جالب در خصوص این ساعت صرف نظر از ظاهر زیبا و آراسته آن بهای رقابتی انی هوشمند است که تا کنون در حدود 199 دلار ارزیابی شده:

ایسوس زیباترین ساعت های هوشمند را ارائه میکند

آنچه شاهد آن هستیم این است که تولید کنندگان ساعت های هوشمند بیش از هر چیز تمرکز خود را بر روی طراحی های جالب توجه این ساعت ها برای مشتریان معطوف کرده اند که شاید این امر بیش از همه ناشی از آن باشد که سیستم عامل اندروید برای این ساعت های هوشمند تقریبا یکسری امکانات نرم افزاری مشابه را عرضه میکند.

و اکنون شرکت ایسوس گویا یکی از زیبا ترین ساعت های هوشمندی که تا کنون طراحی شده را روانه بازار میکند. ساعت هوشمندی که بیش از هر نمونه دیگر یک ساعت مد روز تلقی میشود. با طراحی جذاب و صیقلی، باریک و تقریبا تمام صفحه. آلیاژ به کار رفته در طراحی این ساعت در لبه و پشت آن نمایی ویژه به آن بخشیده که بسیار چشم نواز است:

ایسوس زیباترین ساعت های هوشمند را ارائه میکند

در جلوی این ساعت هوشمند یک میکروفون در جایی مناسب قرار گرفته است تا فرامین صوتی کاربر به خوبی و بدون هیچ مزاحمتی دریافت شود و همچنین یک دکمه فیزیکی با کاربرد Power / Reset. این ساعت هوشمند همچنین بسیار سبک وزن است و با 9.4 گرم وزن یکی از سبک ترین نمونه های موجود است. البته به عقیده برخی اندازه آن کمی برای یک ساعت هوشمند بزرگ است. البته گفته میشود که شرکت ایسوس قرار است دو نسخه از این ساعت را با دو اندازه متفاوت ارائه کند:

ایسوس زیباترین ساعت های هوشمند را ارائه میکند

همچنین این ساعت از دو مدل بند چرمی نیز برخوردار است که یکی بند قهوه ای رنگ ای است که به ساعت بسته شده و دیگری با رنگی تیره تر به همراه خرید ساعت به کاربر ارائه میشود.

صفحه نمایش این ساعت هوشمند 1.63 اینچ است که یک صفحه نمایش متوسط ارزیابی میشود که 320 در 320 پیکسل وضوح داشته و تراکم پیکسل آن برابر با 278 پیکسل در هر اینچ است. صفحه نمایش بسیار براق و به راحتی در برابر نور آفتاب قابل خواندن است. تنها نکته منفی در خصوص آن حاشیه ای است که دور تا دور صفحه نمایش را به رنگی تیره در آورده است:

ایسوس زیباترین ساعت های هوشمند را ارائه میکند

این ساعت همچنین از یک پردازشگر Snapdragon با قدرت 1.2 گیگاهرتز و 512 مگابایت رم برخوردار است که برای مجموع فعالیت های این ساعت کفایت میکند. همچنین حافظه 4 گیگابایت برای ذخیره داده هایی نظیر فایل های صوتی وجود دارد:

ایسوس زیباترین ساعت های هوشمند را ارائه میکند

باتری اما همواره به عنوان یکی از نقاط ضعف ساعت های هوشمند مطرح بوده است و در اینجا نیز موضوع چندان تفاوتی ندارد. با استفاده متوسط از این ساعت باتری آن در حدود یک روز دوام خواهد آورد و اگر استفاده کاملی از آن داشته باشید در میانه روز نیاز به شارژ مجدد آن است.

آنچه میتوان به شکل خلاصه در خصوص این ساعت هوشمند گفت این است که در واقع شرکت ایسوس موفق شده است که یک ساعت هوشمند قابل تحسین را روانه بازار کند. این ساعت صرف نظر از طراحی متفاوت و جذاب خود برخی امکانات منحصر به فرد همچون ZenWatch Manager را نیز در اختیار کاربر قرار میدهد که به همراه خود تدابیر امنیتی برای پیا کردن ساعت مفقود شده را نیز در اختیار دارد.

از آنجایی که ای ساعت هوشمند با توجه به طراحی خود بهایی بسیار رقابتی دارد، میتوان گفت که یکی از رقبای اصلی اپل و رقیبی سرسخت برای سایر تولید کنندگان ساعت های هوشمند در بازار خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-14 20:47

افزودن دیدگاه جدید