کد مطلب: 

173431

نحوه خاموش و روشن کردن GPS در آیفون (+تصویر)

بسیاری از کاربران آیفون با وجود اطلاع از فعال بودن سیستم جی‌پی‌اس، قادر به غیر فعال کردن آن نیستند در صورتیکه به راحتی می‌توان خود را از نگاه هکرها و دزدان با انجام چند مرحله در امان داشت.
نحوه خاموش و روشن کردن GPS در آیفون (+تصویر)

به گزارش سیتنا به نقل از تسنیم، خاموش کردن جی‌پی‌اس (موقعیت‌یاب) در گوشی‌های آیفون کاری بسیار ساده است اما با توجه به اینکه برخی افراد با آن کار نکرده‌اند، اطلاعی از نحوه فعالسازی یا غیر فعالسازی آن ندارند.

علاوه بر این جی‌پی‌اس اگر در حالت روشن قرار داشته باشد، شارژ بسیار زیادی می‌برد و کاربران مدام باید گوشی خود را به شارژر متصل کنند.

از طرفی، هشدارهای امنیتی نیز می‌گوید که با توجه به فراگیری نرم‌افزارهای کاربردی در موبایل که از سیستم جی‌پی‌اس برای ردیابی کاربران استفاده می‌کنند، بهتر است این سرویس به جز مواقع لزوم خاموش باشد تا اطلاعات موقعیتی در اختیار دیگران قرار نگیرد.

برای فعال یا غیر فعال کردن جی‌پی‌اس در آیفون باید به شکل زیر عمل کرد:

1. در روی صفحه خانه گوشی به بخش تنظیمات (Settings) بروید.

2. در زیر مجموعه تنظیمات به بخش "Privacy" مراجعه کنید.

3. روی Location Services بروید.

4. در این بخش می‌توانید با خاموش یا روشن کردن Location Services از فعال یا غیر فعال بودن جی‌پی‌اس گوشی‌تان اطمینان کسب کنید.

5. البته این امکان داده شده که با خاموش یا روشن کردن "Location Services"، کل سرویس جی‌پی‌اس را فعال یا غیر فعال کنید یا این سرویس را در بخش زیر آن، برای برخی اپلیکیشن‌ها شخصی‌سازی کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-13 00:47

افزودن دیدگاه جدید