کد مطلب: 

173301

نصب خودپردازی که به جای پول، فشنگ می‌دهد! (+عکس)

طرفداران قانون حمل سلاح در آمریکا ماشین های خودکاری را وارد بازار کرده اند تا حاملان اسلحه با سهولت بیشری در هر زمانی که بخواهند به فشنگ و مهمات مورد نیاز برای سلاح های خود دسترسی داشته باشند.
نصب خودپردازی که به جای پول، فشنگ می‌دهد! (+عکس)

به گزارش سیتنا، طرح ساختن این ماشین ها را یک افسر پلیس بازنشسته که هم اکنون به تولید و فروش سلاح و مهمات در ایالت پنسیلوانیا اشتغال دارد، ریخته است.

این فرد که یکی از ماشین های اختراعی خود را به عنوان نمونه در یک باشگاه تیراندازی که خودش اداره می کند، راه اندازی کرده تا در صورت مقبولیت به تولید انبوه این ماشین ها برای صدور به نقاط دیگر آمریکا بپردازد.

شبکه خبری فاکس هم گزارش داد که این دستگاه هم اکنون در ایالت پنسیلوانیای آمریکا طرفداران زیادی پیدا کرده و خبر آن بسرعت در سایر نقاط این کشور منشر شده است.

ابداع کننده این دستگاه در گفت و گو با این شبکه خبری گفت که بخاطر استقبال شدید از این دستگاه، تصمیم دارد بزودی تعداد دیگری از آن را وارد بازار های این ایالت کند.

این افسر بازنشسته پلیس افزود، طبق قوانین آمریکا فروش فشنگ با دستگاه خودکار منع قانونی ندارد و فقط لازم است که مثل ماشین های خودکار فروش سیگار و یا نوشابه هشدار های لازم درمورد مضرات آن به مشتریان بر روی دستگاه ها نصب شود.

طرفداران آزادی حمل سلاح در آمریکا این ابتکار را گام دیگری در راه تشویق آمریکایی ها به حمایت از حمل اسلحه دانسته اند.

قانون حمل اسلحه در ایالات متحده آمریکا توسط دولت فدرال و نیمی از 50 ایالت تعریف شده است و اجازه حمل اسلحه را بر پایه متمم دوم قانون اساسی این کشور به عنوان دفاع شخصی اعطا می کند.

طبق آمارهای سال ۲۰۱۲ در آمریکا حدود ۲۷۰ میلیون اسلحه شخصی در اختیار مردم است.

در همین سال هر روز بطور متوسط ۳۲ نفر در آمریکا به علت شلیک گلوله کشته شدند که بیشتر سلاح های به کار گرفته شده در این قتل ها بطور قانونی تهیه شده اند.

از جمله در 14 دسامبر 2012 در نیوتاون در 126 کیلومتری شمال شرقی نیویورک نوجوانی مسلح با ورود به یک کودکستان به سوی حاضران آتش گشود که در نتیجه آن 20 کودک و شش فرد بالغ جان باختند.

هر زمان که تعدادی از شهروندان آمریکایی توسط سلاح گرم کشته می شوند گروه های مخالف با آزادی سلاح گرم دست به مخالفت می زنند؛ اما به علت نفوذ زیاد لابی انجمن ملی اسلحه (NRA) ، از جمله در میان نمایندگان کنگره این کشور، بحث ها بتدریج به فراموشی سپرده می شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-06 18:49

افزودن دیدگاه جدید