کد مطلب: 

173235

پلیس فتا: فریب تبلیغات تورهای ارزان قیمت در فضای مجازی را نخورید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قزوین به مسافران نوروزی هشدار داد که فریب تورهای ارزان‌قیمت در فضای مجازی را نخورند.
پلیس فتا: فریب تبلیغات تورهای ارزان قیمت در فضای مجازی را نخورید

به گزارش سیتنا، مهدی مختاری نسب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با آغاز پیش‌فروش‌ تورهای نوروزی عده‌ای سودجو با راه‌اندازی صفحات و سایت‌های جعلی در فضای اینترنت اقدام به تبلیع تورهای ارزان‌قیمت داخلی و خارجی می‌کنند.

وی افزود: این کلاهبرداران با ارائه قیمت‌های بسیار پایین و دیگر تبلیغات فریبنده افراد را ترغیب می‌کنند تا از خدمات شرکت آنان بهره‌مند شوند اما غافل از اینکه بررسی‌ها نشان داده است که این تورهای ارزان‌قیمت تنها پوششی برای کلاهبرداران از مسافران نوروزی است.

رئیس پلیس فتای استان قزوین با بیان اینکه بررسی‌های پلیس نشان داده که این افراد سودجو با قراردادن عکس‌ها جعلی از تورها و محل‌های اقامت مسافران افراد را ترغیب به استفاده از این تورها می‌کنند.

وی اظهار کرد: بررسی‌ها نشان داده است که مسافران پس از واریز وجه نقد به حساب این افراد دیگر نمی‌توانند با این افراد ارتباط برقرار کرده و آن‌ها متواری می‌شوند.

مختاری‌نسب افزود: تحقیقات پلیسی از این پرونده‌ها نشان داده که بلافاصله پس از واریز وجه نقد توسط مردم این پول به حساب خارجی واریز می‌شود و این در حالی است که کلاهبرداران در قالب شرکت‌های توریستی علاوه بر ارائه قیمت‌های کم افراد را دعوت می‌کنند تا با خانواده‌های خود به شهرهای داخلی و یا کشورهای سیاحتی سفر کنند.

رئیس پلیس فتای استان قزوین در پایان تاکید کرد: لازم است با توجه به قرار گرفتن در آستانه نوروز و داغ شدن تب‌های سفرهای نوروزی، مسافران دقت لازم را در این زمینه داشته باشند و بدون بررسی و حصول اطمینان از اعتبار شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مسافرتی و گردشگری در فضای مجازی اقدام به واریز وجه به حساب آنان کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-03 15:11

افزودن دیدگاه جدید