کد مطلب: 

173146

ردگیری شماره‌های همراه کاربران مشکوک توسط توییتر

مدیران سایت توییتر می‌گویند از این پس عملکرد شماره تلفن‌های همراه متعلق به کاربران خرابکار خود را زیر نظر می‌گیرند تا مانع از خلق حساب‌های کاربری جدید توسط آنان شوند.
ردگیری شماره‌های همراه کاربران مشکوک توسط توییتر

به گزارش سیتنا، خبرگزاری فارس به نقل از ورج، نوشت: دیک کاستولو مدیر عامل توییتر چندی قبل از عرضه ابزار تازه ای از سوی توییتر برای جلوگیری از استفاده از این سایت به ابزاری برای آزار و سوءاستفاده خبر داده بود و حال به نظر می رسد یکی از مهم ترین ابزار این مجموعه در دسترس قرار گرفته است.

همچنین بر طبق تغییرات تازه کاربرانی که به طور موقت از دسترسی به حساب کاربری خود در توییتر منع می شوند ممکن است مجبور به اضافه کردن یک آدرس ایمیل یا یک شماره تلفن همراه به حساب شخصیشان شوند تا بتوانند استفاده از توییتر را از سر بگیرند.

اگر آنها چنین کاری نکنند دسترسی خود به توییتر را به طور کامل از دست خواهند داد. اگر چه کاربران خلافکار توییتر می توانند با طراحی آدرس های ایمیل مختلف به اقدامات خود ادامه دهند، اما این کار با استفاده از شماره های همراه کار دشوارتری خواهد بود. مسئولان توییتر می گویند از این طریق راحت تر می توان از راه اندازی حساب های کاربری تازه توسط این افراد جلوگیری کرد.

توییتر پیش از این ارسال گزارش تخلف توسط کاربران را ساده تر کرده و انجام این کار از طریق گوشی و تبلت را هم تسهیل کرده بود تا افراد بیشتری به این خدمات دسترسی داشته باشند. این شرکت می گوید در صورت اصرار بر تخلف دسترسی شماره های همراه مرتبط با این نوع حساب ها به توییتر را به طور کامل مسدود می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-27 19:05

افزودن دیدگاه جدید