کد مطلب: 

173033

سیم کارت های فاقد کد ملی یک طرفه شد

معاون سازمان تنظیم مقررات رادیویی گفت: سیم کارت های فاقد کد ملی یک طرفه شده است.
سیم کارت های فاقد کد ملی یک طرفه شد

به گزارش سیتنا، داداش زاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: مطابق برنامه ریزی سازمان تنظیم مقررات از 23 بهمن فرآیند ساماندهی سیم کارت ها اغاز شد.

وی گفت: یک هفته پیش (شنبه هفته گذشته)، پیامکی به افرادی که کد ملی نداشتند، ارسال شد که تا 48 ساعت آینده سیم کارتشان یک طرفه می شود.

داداش زاده افزود: در این مدت بیش از 50 درصد افراد بلافاصله کدملی خود را ارسال کردند.

وی گفت: از پنج روز پیش (دوشنبه هفته پیش ) فرآیند یک طرفه شدن اغاز وتعداد بسیار زیادی از سیم کارت‌ها یک طرفه شد.

معاون سازمان تنظیم مقررات با بیان اینکه پیامک و اطلاعات سیم کارت های یک طرفه ، فعال است ، افزود : این افراد می توانند با ارسال کد ملی سیم کارتشان را فعال کنند.

داداش زاده گفت : مشترکانی که پیامک یک طرفه شدن سیم کارتشان را دریافت کردند ، باید در دو هفته کدملی خود را ارسال کنند و اگر در این مدت، اپراتورها کدملی افراد را دریافت نکنند ، سیم کارت کاملاً قطع می شود و در بازه زمانی که قانونگذار مشخص کرده است ، سیم کارت تخلیه می شود.

وی افزود : طبق آمار اولیه بیش از 65 درصد مردم کدملی های خود را ارسال کردند و 10 درصد باقیمانده را نیز قطع کردیم و این فرآیند هر روز انجام می شود.

داداش زاده گفت : تا آخر سال تقریباً کد ملی افراد فاقد کد ملی در سامانه ثبت می شود و از سال آینده نیز (بعد از عید) فرآیند احراز هویت اغاز خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-22 12:25

افزودن دیدگاه جدید