کد مطلب: 

172973

شورای رقابت کیفیت نامناسب خدمات تلفن همراه را بررسی می‌کند

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت با بیان اینکه حقوق مصرف‌کننده باید در زمینه استفاده مطلوب از خدمات تلفن همراه رعایت شود، گفت: شورای رقابت کیفیت نامناسب خدمات تلفن همراه را بررسی می‌کند.
شورای رقابت کیفیت نامناسب خدمات تلفن همراه را بررسی می‌کند

به گزارش سیتنا، عیسی امامی عضو ناظر مجلس در شورای رقابت در گفت‌وگو با تسنیم درباره ورود این شورا به موضوع اختلالات شبکه تلفن‌های همراه، گفت: اپراتورهای تلفن همراه در کشور به صورت انحصاری فعالیت می‌کنند که به همین دلیل، شورای رقابت بر عملکرد آنها نظارت می‌کند.

وی با بیان اینکه کیفیت، یکی از شاخص‌های تعیین قیمت‌های انحصاری است، افزود: در حال حاضر شبکه اپراتورهای تلفن همراه کشور کیفیت مطلوبی ندارند که این موضوع در جلسات این شورا بررسی می‌شود.

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت با بیان اینکه این شورا وظیفه بررسی وضعیت تولید و ارائه کالاها و خدمات انحصاری را دارد، تأکید کرد: با توجه به اینکه خدمات تلفن همراه نیز جزو مواردی است که به صورت انحصاری تولید می‌شود، بنابراین شورای رقابت در چگونگی نحوه ارائه این خدمات ورود می‌کند.

امامی با انتقاد از کیفیت نامناسب خدمات شبکه تلفن همراه کشور، اظهار داشت: کم شدن کیفیت، قیمت را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد که با توجه به وضعیت کنونی، اپراتورها باید طوری برنامه‌ریزی کنند که در آینده شاهد ارتقای سطح کیفی آنها باشیم.

وی با اشاره به اینکه حقوق مصرف‌کننده باید در زمینه استفاده مطلوب از خدمات تلفن همراه رعایت شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شکایات متعدد مردم به مبنی بر کیفیت نامناسب شبکه تلفن همراه کشور به شورای رقابت، این مسئله با حضور نمایندگان بخش خصوصی و دولت در جلسات آتی شورا بررسی و تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-17 17:26

افزودن دیدگاه جدید