کد مطلب: 

172658

چگونه از مزاحمت‌ پیامک‌های تبلیغاتی خلاص شویم؟

مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال سامانه ۱۰۰۰۱۳۱۴ را برای مشترکان موبایل در نظر گرفته تا در صورتی که از دریافت پیامک‌ها شکایت دارند و یا اینکه خواستار لغو این سرویس هستند به این سامانه پیامک بزنند.
چگونه از مزاحمت‌ پیامک‌های تبلیغاتی خلاص شویم؟

به گزارش سیتنا، چنانچه شما مشترک اپراتور همراه اول باشید می‌توانید با ارسال عدد ۱ به شماره پیامک ۸۹۹۹ پیامک‌های تبلیغاتی را لغو کنید و با ارسال عدد ۲ به همان شماره پیامک ۸۹۹۹ می‌توانید در صورت تمایل دریافت پیامک تبلیعاتی را فعال کنید. در این رابطه می‌توان از شماره‌گیری کد دستوری *۸۹۹۹# هم بهره گرفت.

در همین حال برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، مشترکان همراه اول می‌توانند با شماره تلفن ۹۹۹۰ نیز تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور، درخواست خود را دراین باره ارائه دهند.

همچنین اگر شما مشترک ایرانسلی هستید برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانید عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ ارسال کنید و یا می‌توانید از طریق خط ایرانسل خود با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را برای لغو این سرویس اعلام کنید.

مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال سامانه ۱۰۰۰۱۳۱۴ را برای مشترکان موبایل در نظر گرفته تا در صورتی که از دریافت پیامک‌ها شکایت دارند و یا اینکه خواستار لغو این سرویس هستند به این سامانه پیامک بزنند. در این روش در صورتی‌که از دریافت یک پیامک خاص نیز شاکی هستید می‌توانید متن پیامک و شماره ارسال‌کننده پیامک را به شماره سامانه شکایات مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد ارسال کنید.

سازمان تنطیم مقررات ارتباطات وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز سامانه رسیدگی به شکایت مربوط به پیامک‌های ناخواسته تبلیغاتی خود را به صورت اینترنتی راه‌اندازی کرده و مشترکان می‌توانند درخواست خود را در این باره از طریق نشانی اینترنتی WWW.CRA.IR دنبال کنند و یا با سامانه تلفنی ۱۹۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-30 23:42

افزودن دیدگاه جدید