کد مطلب: 

172650

برترین گوشی‌های هوشمند بازار در بهمن ماه (+قیمت و مشخصات)

بعضی اوقات بهترین تلفن میان‌رده، پرچمدار سال گذشته شرکت‌هاست، چرا که شرکت‌ها عموما پشتیبانی خوبی از پرچمداران خود دارند و این محصولات از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند.
برترین گوشی‌های هوشمند بازار در بهمن ماه (+قیمت و مشخصات)

به گزارش سیتنا، گوشی‌های هوشمند میان‌رده در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند. در ادامه بهترین گوشی‌های بهمن‌ماه معرفی می‌شود.

Xperia Z٢-
قیمت یک‌میلیون‌و٢۵٠هزارتومان

خرید این محصول اکنون بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی به‌نظر می‌رسد. قیمتی برابر با یک‌میلیون‌و٢٠٠ تا حداکثر یک‌میلیون‌و۴٠٠هزارتومان قطعا ارزش پردازنده اسنپدراگون۸۰۱، صفحه نمایش فول HD، رم سه‌گیگابایت، دوربین ٢٠/٧مگاپیکسل و قابلیت ضدآب‌بودن این دستگاه را دارد. شاید بزرگ‌ترین مشکل Z٢ را بتوان بلندگو‌های نسبتا ضعیف آن دانست.

Galaxy-alpha
قیمت یک‌میلیون‌و٢۵٠- ٣٠٠هزارتومان

از خوبی‌های این دستگاه می‌توانیم به وزن مناسب و ضخامت بسیار کم ۶/٧میلیمتر آن اشاره کنیم. نمایشگر ۴/٧اینچی زمینه ارگونومی مناسب را برای دستگاه به‌وجود آورده و حافظه رم دوگیگابایت کفاف انجام عملکرد‌های متنوع در دستگاه را به کاربر می‌دهد. از مشکلات آلفا می‌توان به وضوح نمایشگر پایین نسبت به رقبای هم‌قیمت و عدم‌پشتیبانی از کارت حافظه اشاره داشت.

Nexus-۵
قیمت یک‌میلیون‌و ١٣٠-٣۵٠هزارتومان

اگر دوست دارید یک‌گوشی هوشمند نکسوس با سایز صفحه نمایش مناسب پنج‌اینچ در اختیار داشته باشید، نکسوس۵ هم‌اکنون با قیمتی مناسب در بازار حضور دارد. این دستگاه از کارت جانبی Micro SD پشتیبانی نمی‌کند، باتری غیرقابل تعویض این گوشی، نسبتا ضعیف ارزیابی می‌شود و در مقایسه با رقبای هم‌قیمت، دوربین هشت‌مگاپیکسلی نکسوس۵ عملکردی متوسط دارد.

Moto-g-٢٠١۴
قیمت یک‌میلیون‌و٨٠- ١٣٠هزارتومان

با استفاده از این دستگاه حس یک کالای بی‌ارزش و ارزان را احساس نخواهید کرد و موتورولا باردیگر توانسته توان طراحی خود را نشان دهد. صفحه نمایش و دوربین باکیفیت و بهره‌بردن از آخرین نسخه اندروید برای مدتی طولانی از مزیت‌های دیگر این دستگاه به‌شمار می‌رود. البته این دستگاه نیز نقص‌های خود را دارد که می‌توان برای مثال به طول عمر باتری نامناسب و فوکوس دشوار دوربین آن اشاره کرد.

HTC-One-E٨
قیمت یک‌میلیون‌و٨٠ – ٣٠٠هزارتومان

پردازنده این دستگاه قدرتمند است و صفحه نمایش آن کیفیت خوبی دارد. رم دوگیگابایتی خیال شما را از بابت اجرای روان اپلیکیشن‌های اندروید راحت می‌کند و دوربین این دستگاه نیز کیفیت بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر طرفدار گوشی‌های سری وان اچ‌تی‌سی هستید، وان E٨ یکی از بهترین‌ها به‌شمار می‌رود.

Huawei-ascend-p٧
قیمت ٩٨٠هزار- یک‌میلیون‌و٣٠٠هزارتومان

این گوشی هوشمند هیچ کمبودی ندارد و قادر است تمام نیاز‌های شما از یک موبایل هوشمند را برطرف کند. دوربین پشتی ۱۳مگاپیکسلی و دوربین جلو هشت‌مگاپیکسل، رم دوگیگابایت و صفحه نمایش FullHD و قیمت مناسب از جمله نقاط قوت این دستگاه به حساب می‌آیند.

LG-g٢
قیمت ٩٨٠هزار – یک‌میلیون‌و٢٠٠هزارتومان

شرکت کره‌ای ال‌جی سال پیش جی۲ را با لبه‌های نازک کنار صفحه‌نمایش و دکمه‌های تنظیم صدا و پاور پشت دستگاه رونمایی کرد و زبان طراحی خاص و زیبایی را به رخ دیگر کمپانی‌ها کشید. جی۳ را می‌توانیم دستگاه تکامل‌یافته جی۲ بنامیم؛ اما اگر به صفحه‌نمایش QHD با اندازه ۵/۵اینچی، پردازنده جدید‌تر و خرج بیشتر نیاز ندارید، قطعا جی۲ جانشین خرید خلف نسل جدید خود است. بدنه تمام پلاستیکی و پشتیبانی‌نکردن از کارت حافظه میکرو SD از ایراد‌های جی۲ به‌شمار می‌رود.

Galaxy-A۵
قیمت یک‌میلیون‌و٢٠٠- ٣١٠هزارتومان

تفاوتی که گلکسیA۵ با گلکسی آلفا دارد، به پنج‌مورد مهم بازمی‌گردد. گلکسیA۵ از آلفا سنگین‌تر است، پردازنده متفاوتی دارد، نمایشگر آن ٣/٠اینچ بزرگ‌تر است، دوربین آن یک‌مگاپیکسل بیشتر است و در نهایت باتری قوی‌تری دارد.

HTC-one
قیمت یک‌میلیون‌و٢١٠- ٣١٠هزارتومان

در مورد اچ‌تی‌سی‌وان باید با کمی احتیاط عمل کنید. از عمر این گوشی هوشمند یک‌سال‌ونیم می‌گذرد و دیگر نمی‌توانید توقع پشتیبانی نرم‌افزاری برای این دستگاه را در آینده داشته باشید. اندازه صفحه نمایش این دستگاه در مقایسه با رقیب‌های اصلی خود چنددهم‌اینچ کوچک‌تر است، کارت حافظه جانبی وجود ندارد و شارژدهی باتری نیز متوسط است. با تمام این موارد پرچم‌دار پیشین اچ‌تی‌سی هنوز با داشتن پردازنده قدرتمند چهارهسته‌ای، صفحه‌نمایش FullHD و دوربین مناسب یک میان‌رده تمام‌عیار به‌حساب می‌آید.

Lumia-١٠٢٠
 قیمت یک‌میلیون‌و٢١٠ – ٣٠٠هزارتومان

لومیا ۱۰۲۰ با دوربین بسیار عالی ۴۱مگاپیکسلی و استفاده از فناوری Pureview دریایی از امکانات مختلف عکس‌برداری و ضبط فیلم در اختیار شما قرار می‌دهد. تحت تاثیر همین دوربین قوی، قیمت لومیا۱۰۲۰، بیشتر از رقیبان خود با مشخصات سخت‌افزاری بهتر است. خرید گوشی هوشمند لومیا۱۰۲۰ برای اشخاصی توصیه می‌شود که به وجود دوربین عالی در موبایل اهمیت زیادی می‌دهند و با کمبود بخش نرم‌افزاری پلتفرم ویندوزفون نیز کنار آمده‌اند. توجه داشته باشید که لومیا ۱۰۲۰ از شیار کارت حافظه جانبی میکروSD پشتیبانی نمی‌کند.

LG-G٣-Beat
قیمت ٨۶٠هزار- یک‌میلیون‌و٣٠٠هزارتومان

پردازنده چهارهسته‌ای، رزولوشن HD، رم یک‌گیگابایت و دوربین هشت‌مگاپیکسل همگی شواهدی بر این مدعا هستند که اگر قصد خرج زیاد ندارید و تنها به دنبال یک گوشی هوشمند جدید اما خوش‌ساخت با عملکرد مناسب هستید، G٣ انتخابی بسیار خوب با قیمتی مقرون‌به‌صرفه است. بزرگ‌ترین مزیت G٣ Beat ویژگی‌هایی است که از برادر پرچم‌دار خود به ارث برده و با آن در مقابل دیگر رقبا به خود می‌نازد. بزرگ‌ترین کمبودی که در این گوشی حس می‌شود، نبود سنسور نور محیط است.

XperiaT٣
 قیمت ٨۶٠ -٩٠٠هزارتومان

اکسپریا T٣ به نمایشگر ۴/٨اینچی با رزولوشن HD مجهز شده است. این ابعاد گوشی‌های هوشمند را اکنون می‌توانیم کمتر متداول بدانیم. درT٣ لبه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ خودنمایی می‌کند. البته جا برای بهترکردن طراحی این گوشی هوشمند هنوز وجود داشته است. از جمله نقاط مثبت این دستگاه می‌توان به ضخامت کم و وزن سبک اشاره کرد.

اکسپریا تی۲ اولترا
قیمت ٨٩٠– ٩٠٠هزارتومان

اکسپریا تی۲ اولترا از مشخصات یکی گوشی هوشمند میان‌رده به‌علاوه یک‌صفحه‌نمایش شش‌اینچی بهره می‌برد. اکسپریا تی۲ را می‌توانیم یکی از برترین دستگاه‌هایی بدانیم که می‌تواند دوست‌داران نمایشگر‌های بزرگ را با قیمتی پایین راضی کند. دوربین ۱۳مگاپیکسلی این دستگاه عملکرد خوبی دارد و یکی از نقاط قوت تی۲ به‌شمار می‌رود. ضعف خاصی را نمی‌توانیم برای این محصول سونی پیدا کنیم، اما از نقاط قوت آن در برابر رقبا می‌توان به صفحه‌نمایش شش‌اینچ بزرگ با کیفیت HD، دوربین مناسب ۱۳مگاپیکسل، قیمت مقرون‌به صرفه و پشتیبانی از دوسیم‌کارت اشاره کنیم.

Note-٣-neo
 قیمت ٨٩٠هزار- یک‌میلیون‌و٢۴٠هزارتومان

ممکن است شما هم دوست داشته باشید از یک گوشی هوشمند نوت همراه با قلم پرکاربرد آن استفاده کنید، اما توان خرج زیاد برای این گوشی هوشمند را نداشته باشید. در این صورت نوت۳ نئو می‌تواند انتخابی مناسب و جوابگوی نیاز‌های شما باشد. اما نوت۳ نئو یک میان‌رده با قیمت پایین‌تر است تا تنها کاربرد‌های مهمی مثل قلم SPen یا ویژگی‌های نرم‌افزاری سری نوت را همراه با سخت‌افزاری مناسب و رقابتی در اختیار شما بگذارد. بنابراین توقع قدرت، سخت‌افزار، لوازم جانبی و پشتیبانی نرم‌افزاری همچون گلکسی‌نوت۳ را از این محصول نداشته باشید.

LG-G-FLEX
 قیمت یک‌میلیون‌و٢۴٠- ٣١٠هزارتومان

این دستگاه با نمایشگر غول‌پیکر شش‌اینچی کیفیتی درخور توجه ندارد و تراکم پیکسلی آن نیز راضی‌کننده نیست. اما به سبب همین خمیدگی که دستگاه به خود گرفته، قابلیت حمل آن نسبت به فبلت‌هایی با این اندازه آسان‌تر است. در هرصورت اگر به دستگاه خاص که با بدنه‌ای خم‌شده بتواند جلب‌توجه کند نیاز دارید، جی‌فلکس یکی از پیشروان عرضه نمایشگر‌های خمیده است و می‌تواند تبلت خوبی برای شما باشد.

Lumia-١٣٢٠
قیمت ٨٩٠هزار – یک‌میلیون‌و٣١٠هزارتومان

این گوشی هوشمند البته با مشخصاتی که دارد در بین میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد و قیمت آن نیز نسبت به لومیای۱۵۲۰ بسیار مناسب است. از نقاط قوت آن می‌توان صفحه نمایش بزرگ و پشتیبانی از ویندوزفون٨/١ را نام برد و از نقاط ضعف نیز می‌توان به وضوح پایین دوربین و حافظه داخلی کم اشاره کرد.

Desire-٨١۶-htc
قیمت ٨٩٠ – ٩٣٠هزارتومان

این دستگاه به‌خوبی از دوسیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، پردازنده چهارهسته‌ای آن قدرتمند است و مقدار حافظه رم نیز برای اجرای عملکرد‌های سیستم‌عامل اندروید کافی به‌نظر می‌رسد. تنها مسایلی که در زمان خرید این دستگاه باید مدنظر داشته باشید، کیفیت بدنه پلاستیکی، استعداد جذب اثر انگشت روی آن، قرارگیری نامناسب کلید پاور و ابعاد بزرگ آن است.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-30 18:10

افزودن دیدگاه جدید