کد مطلب: 

171756

مرگ کمدین آمریکایی در صدر جستجوهای 2014 گوگل

با فرارسیدن آخرین روزهای سال 2014، گوگل فهرستی از برترین جستجوهای خود را منتشر کرد که امسال رابین ویلیامز کمدین درگذشته آمریکایی درصدر آن قرار دارد.
مرگ کمدین آمریکایی در صدر جستجوهای 2014 گوگل

به گزارش سیتنا به نقل از پی سی مگ، این کمدین و بازیگر آمریکایی در آگوست امسال از دنیا رفت و تلاش کاربران اینترنت برای یافتن اطلاعات بیشتری در مورد وی باعث شد تا مهم ترین جستجوهای فضای مجازی در گوگل به این فرد اختصاص یابد.

مرگ نابهنگام وی که ناشی از افسردگی و برخی بیماری های روانی بود موجب شد تا کاربران اینترنت برای یافتن اطلاعاتی دست اول از او تلاش بیشتری بکنند.

از جمله دیگر موضوعات برتر مورد جستجو در گوگل در سال 2014 رویدادهای ورزشی بود. برگزاری المپیک زمستانی در سوچی و جام جهانی فوتبال در برزیل باعث شد تا کاربران اینترنت در سراسر جهان گوگل را برای یافتن اطلاعات مربوط به رشته های ورزشی مورد علاقه شان زیرو رو کنند.

چالش سطل آب یخ هم از جمله مباحث گسترده مورد جستجو در گوگل در سال 2014 بوده است. این چالش با هدف اطلاع رسانی و مقابله با بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک راه اندازی شد. این بیماری موجب تخریب پیشرونده و غیرقابل ترمیم در دستگاه عصبی مرکزی (مغز و نخاع) و دستگاه عصبی محیطی می‌شود که نتیجه آن از دست رفتن تدریجی عملکرد عضلات و فلج عمومی و در نهایت مرگ پس از دو تا سه سال است.

از جمله دیگر کلیدواژه هایی که به طور گسترده برای جستجوی اینترنتی به کار گرفته شدند می توان به بیماری ابولا، پرواز شماره 370 هواپیمایی مالزی و گروهک تروریستی داعش اشاره کرد.

برای دریافت اطلاعات کاملی در این زمینه می توانید به آدرس http://www.google.com/trends/2014/  مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-17 14:08

افزودن دیدگاه جدید