کد مطلب: 

171676

هشدار جماعت اهل سنت عراق نسبت به انتشار مطالب فرقه گرایانه در شبکه های اجتماعی

جماعت اهل سنت عراق با هشدار نسبت به انتشار مطالب فرقه گرایانه در سایت های اجتماعی عنوان کرد: هرفردی که چنین رفتار شنیعی را مرتکب شود، عراقی نیست چرا که عراقی ها به تسامح و همبستگی معروفند.
هشدار جماعت اهل سنت عراق نسبت به انتشار مطالب فرقه گرایانه در شبکه های اجتماعی

به گزارش سیتنا، سایت شفقنا به نقل از خبرگزاری نون عراق، نوشت: این جماعت با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: در حالی که جهان تحت تاثیر راهپیمایی مسالمت آمیز میلیونی قرار گرفته که بیانگر باشکوه ترین شکل مسالمت، تمدن، بخشش و ایثار است و قدرت عراقی ها را در پیروزی بر چالش ها منعکس می کند، به ناگاه با مطالبی فرقه گرایانه روبرو می شویم که عده ای در انها  به ملت عراق اهانت می کنند.
این جماعت در بیانیه خود اورده است: این جماعت هر گونه اهانت به تمامی شخصیت های اسلامی و غیر اسلامی را محکوم کرده و از تمامی کسانی که به دنبال خنثی کردن اقدامات اسلامی مسالمت آمیز و تبدیل آنها به فرصتی برای اهانت به دیگران هستند، اعلام برائت کرده و در همان حال جوانان هوشیار را به خودداری از بازپخش چنین تصاویر و مطالب دعوت می کند چرا که اطمینان مطلق داریم که چنین مطالبی عمومیت ندارد بلکه به طور کلی از سوی مراجع اسلامی و سیاسی مردود است.
در این بیانیه همچنین آمده است: خطری که امروز ما را احاطه کرده، بزرگتر از آن است که گمان می کنیم. میدان های مبارزه علیه داعش و القاعده ثابت کرده است که این گروههای تروریستی از حمایت دشمنان عراق بهره می برند پس به آنها مجال ندهید تا وحدتتان را به هم بزنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-13 01:00

افزودن دیدگاه جدید