کد مطلب: 

212751

حضور ایرانسل در سومین نمایشگاه تخصصی الکامپ اهواز

ایرانسل در سومین نمایشگاه تخصصی الکامپ اهواز با ارائه خدمات کسب و کار سازمانی، توزیع و فروش، خدمات ارزش افزوده و تلویزیون تعاملی خود «لنز» حضور دارد.
حضور ایرانسل در سومین نمایشگاه تخصصی الکامپ اهواز

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، سومین نمایشگاه تخصصی الکامپ اهواز از 20 اردیبهشت‌ماه با حضور  گسترده ایرانسل آغاز به کار کرد و تا تاریخ بیست و سوم همین ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

ایرانسل در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای حوزه IoT در خصوص شهر هوشمند، سیم‌کارت‌های NFC، سامانه حمل و نقل هوشمند، خدمات توزیع و فروش، خدمات ارزش افزوده و تلویزیون تعاملی خود «لنز» را ارائه می‌دهد.

پیش از این ایرانسل در  فروردین ماه سال گذشته سامانه شهر هوشمند خود را در اهواز راه اندازی کرده بود و ارائه سیم‌کارت‌های پشتیبانی کننده از تکنولوژی NFC را نیز آغاز  کرده است.

همچنین ایرانسل، به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران در سومین نمایشگاه تخصص الکامپ اهواز آخرین مودم‌های پشتیبانی کننده از تکنولوژی CAT6 خود را ارائه کرده است. تکنولوژی CAT6 این امکان را فراهم می‌کند که مشترکان بتوانند با استفاده از مودم‌های ثابت یا همراه خود از نسل‌ 4.5 اینترنت علاوه بر اینترنت نسل‌های 3 و 4 بهره بگیرند.

ایرانسل در این نمایشگاه به‌روزترین مودم‌های خود را که از اینترنت همراه یا ثابت پشتیبانی می‌کنند با 20 درصد تخفیف به بازدیدکنندگان ارائه کرده است. همچنین ارائه خدمات دیگری نظیر ترابرد پذیری، تبدیل سیم‌کارت‌های نسل3 به نسل 4 نیز در نظر گرفته شده است.

ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه که مجوز ارائه تلویزیون تعاملی را کسب کرده است در بخشی از این نمایشگاه به ارائه خدمات تلویزیون تعاملی خود «لنز» نیز پرداخته است. تلویزیون تعاملی ایرانسل علاوه بر ارائه خدماتی نظیر پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صدا و سیما شبکه‌های اختصاصی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، شبکه‌‌های تلویزیونی اسپرت، اسپرت پلاس و شاپرک را در کنار ده‌ها فیلم و موسیقی ارائه کرده است. مشترکان ایرانسل می‌توانند از نرم افزار کاربردی تلویزیون تعاملی ایرانسل «لنز» یا از طریق وب‌سایت لنز به نشانی lenz.ir از برنامه‌های آن بهره بگیرند. مشترکان ایرانسل درصورت داشتن بسته‌های ایرانسل می‌توانند بدون کاهش حجم بسته خود از لنز استفاده کنند.

سومین نمایشگاه تخصصی الکامپ اهواز از امروز 20 اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرده است و تا بیست و سوم همین ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان خوزستان برگزار شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-11 11:56

افزودن دیدگاه جدید