کد مطلب: 

255503

خودکشی پدر ۳۵ ساله پس از قتل دخترش آریانا 12 ساله

دختر ۱۲ ساله‌ای به نام آریانا به دست پدر ۳۵ ساله اش به قتل رسید و بعد از این جنایت پدر این دختر خودکشی کرد.
خودکشی پدر ۳۵ ساله پس از قتل دخترش آریانا 12 ساله

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از قتل دختر ۱۲ ساله‌ای به نام آریانا به دست پدر ۳۵ ساله اش خبر داد و گفت: قاتل بعد از این جنایت هولناک خود را حلق‌ آویز کرده و به زندگیش پایان می‌دهد.

سرهنگ علی کریمی صبح امروز گفت: ساعت ۱۲:۱۳ روز گذشته در تماس مردمی با ۱۱۰ مبنی بر یک مورد فوریت‌های پلیسی در خیابان ۲۲ بهمن شاهرود بی‌درنگ ماموران انتظامی به محل اعزام می‌شوند.

وی افزود: پس از حضور پلیس در محل و بررسی‌های اولیه خانمی با مراجعه به مأموران اعلام کرد حدود دو ساعت قبل برای خرید از منزل خارج شده و پس از بازگشت همسر و دخترش پاسخگوی تلفن و آیفون منزل نیستند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه خودروی شخصی همسر این خانم نیز به نحوی پارک شده بود که مانع از باز شدن درب منزل بود افزود: این موضوع ظن و شک مأموران را افزود و پس از هماهنگی‌های لازم ماموران آتش‌نشانی و پلیس وارد منزل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از ورود به منزل با صحنه‌های تلخ و دلخراش مواجه می‌شوند، جسد دختری ۱۲ ساله روی تخت خواب و مردی حلق‌آویز!

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: با توجه به شواهد موجود در محل و بررسی‌های دقیق همچنین دست نوشته پدر آریانا فرضیه‌ی قتل این دختر معصوم توسط پدرش قوت گرفت.

وی ادامه داد: پدر آریانا که ۳۵ ساله بوده ابتدا دخترش را روی تخت خواب اتاقش به قتل می‌رساند و پس از این جنایت خود را حلق‌آویز و خودکشی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در خصوص علت و انگیزه این جنایت هولناک نیز گفت: این خانواده چند ماهی هست از تهران به شاهرود آمده‌اند و برابر تحقیقات اولیه و در بررسی سوابق پدر آریانا هیچگونه سابقه اعتیاد و مشکلات روانی وجود ندارد و اظهار نظر در این خصوص به بررسی های بیشتری نیاز دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-03-15 23:54

افزودن دیدگاه جدید