کد مطلب: 

251047

اخاذی علنی از بازیکن پرسپولیس: اول ۲۰ درصد بده، بعد قرارداد ببند!

چند دلال فوتبال به صورت کاملا علنی از بازیکن سابق پرسپولیس درخواست پول بابت بستن قرارداد کرده‌اند.
اخاذی علنی از بازیکن پرسپولیس: اول ۲۰ درصد بده، بعد قرارداد ببند!

به گزارش خبرورزشی، محسن ربیع‌خواه هافبک بی‌حاشیه پرسپولیس توسط کادر فنی از لیست بازیکنان فصل بیستم کنار گذاشته شد و حتماً یحیی گل‌محمدی برای این تصمیم، دلایلی هم داشت. محسن اما یک هافبک باتجربه و سختکوش است که امیدوار بود خیلی زود، تیم فصل آینده‌اش را پیدا کند. در همین روزها، چند پیشنهاد عالی هم به دستش رسید که انتخاب هر کدام از آنها می‌توانست محسن را دوباره به شرایط ایده‌آل گذشته بازگرداند و این بازیکن روی خط هیجان و جذابیت لیگ برتر بماند.

در این میان، یکی از باشگاه‌ها، اصرار و محبت بیشتری نشان می‌داد و تلاش داشت تا هر طور شده، ربیع‌خواه را جذب کند. مذاکرات در بهترین سطح خود ادامه یافت و تقریباً نهایی شده بود که به یکباره، اتفاقات دیگری پشت پرده رقم خورد. گویا فردی از طرف آن باشگاه، با ربیع‌خواه تماس می‌گیرد و به شکل علنی اقدام به اخاذی می‌کند. این‌فرد از ربیع‌خواه درخواست می‌کند به محض قطعی شدن قرارداد، باید دو فقره چک به میزان ۲۰ درصد از قرارداد دوساله با این باشگاه را در اختیارش قرار دهد! موضوعی که محسن را دچار سردرگمی و تردید برای ادامه دادن به مذاکرات کرد.

در این میان، یکی از پیشکسوتان خوشنام فوتبال ایران که سعی داشت ربیع‌خواه را به باشگاه مورد اشاره بکشاند، در تماس با محسن گفته بود پیگیر این وضعیت است و به زودی، کارها را درست می‌کند اما وقتی یکی از اعضای کادر فنی تیم مورد نظر، موضوع را متوجه شد، در تماس با ربیع‌خواه گفت: «این پیشکسوت چه‌کاره است که به شما زنگ می‌زند و برای ما تعیین تکلیف می‌کند؟»

سپس خبر رسید سرمربی تیم یادشده با یکی از مسئولان عالی‌رتبه و غیرورزشی این باشگاه تماس گرفته و اعلام کرده دیگر این بازیکن را نمی‌خواهد زیرا ربیع‌خواه در طول فصل نمی‌تواند خواسته‌های فنی او را برآورده کند!

به هر حال، ربیع‌خواه فعلاً بیرون مانده و با اینکه خودش را در یک قدمی باشگاه جدید تصور می‌کرد، حالا برای عقد قرارداد با این تیم، دچار شک و تردید شده و اصلاً دوست ندارد با دادن درصد به یک دلال، فوتبالش را در لیگ برتر ادامه دهد. این اتفاق، مشتی است نمونه خروار از پشت پرده برخی باشگاه‌های فوتبال.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-11-11 17:08

افزودن دیدگاه جدید