کد مطلب: 

249845

دردسرهای محمود فکری در استقلال آغاز شد/ شکایت به مراجع قضایی

بعد از انتشار قرارداد محمود فکری در فضای مجازی و افشای محل زندگی و شماره تلفن وی، این مربی مورد تهدید واقع شده است. باشگاه استقلال اعلام کرد از طریق مراج قضایی موضوع را پیگیری می‌کند.
دردسرهای محمود فکری در استقلال آغاز شد/ شکایت به مراجع قضایی

 به گزارش مهر، شب گذشته و پس از عقد قرارداد میان باشگاه استقلال و محمود فکری و انتخاب این پیشکسوت باشگاه استقلال به عنوان سرمربی این تیم، طی اقدامی هدفمند، قرارداد این مربی با باشگاه سابقش در فضای مجازی منتشر شد که به دلیل مشخص بودن آدرس و تلفن همراه محمود فکری در این قرارداد، انتشار این قرارداد منجر به مزاحمت‌های فراوان و در ادامه آسیب به خودرو شخصی سرمربی استقلال شده است.

در همین رابطه محمود فکری به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: برای من مشخص است که این کار زشت و دور از اخلاق توسط چه کسانی انجام شده است. متاسفانه از دیشب من و خانواده‌ام دچار مشکلات زیادی شده‌ایم. من از کسانی که قراردادم را منتشر کرده‌اند شکایت می‌کنم. این آقایان بدانند با این کارها ذره‌ای در انگیزه من برای فعالیت در استقلال کم نخواهد کرد و من با قدرت برای این تیم تلاش می‌کنم.

باشگاه استقلال هم اعلام کرد در خصوص این اقدام زشت صورت گرفته، پشتیبان سرمربی خوش اخلاق خود است و از طریق مراجع قضایی و قانونی اقدام لازم را از طریق معاونت حقوقی باشگاه انجام خواهد داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-10-08 18:20

افزودن دیدگاه جدید