کد مطلب: 

249251

شکست پرسپولیس برابر الدحیل/ کار صعود سرخپوشان هم به اما و اگر کشید

تیم فوتبال پرسپولیس که صدرنشین گروه سوم مرحله مقدماتی بود در دیداری که می توانست با پیروزی در آن صعودش به مرحله بعد را قطعی کند، متحمل شکست شد تا کارش برای صعود پیچیده شود.
شکست پرسپولیس برابر الدحیل/ کار صعود سرخپوشان هم به اما و اگر کشید

به گزارش ایران پژواک، هفته پنجم مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه با دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در ورزشگاه اجوکیشین دوحه پیگیری شد که این دیدار با شکست یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

یحیی گل محمدی در این دیدار تیمش را با حامد لک، سید جلال حسینی (۷۰ علی شجاعی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا (۷۰ امید عالیشاه)، میلاد سرلک (۶۵ احمد نورالله‌ی)، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر (۶۷ آرمان رمضانی) به میدان فرستاد.

سرخپوشان در نیمه اول این دیدار هر چند در اکثر دقایق بازی پایاپای و نزدیکی را با الدحیل به نمایش گذاشتند اما در چند مقطع صاحب موقعیت‌های خوبی برای گلزنی شدند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

در نیمه دوم هم دو تیم نمایش نزدیکی ارائه دادند و تا دقیقه ۵۷ همه چیز آرام پیش می‌رفت اما در این دقیقه شجاعا خلیل زاده با هدف دفع توپ به همراه مهاجم الدحیل به هوا بلند شد که سرنگون شدن بازیکن حریف داور را وادار به دمیدن در سوتش به نشانه پنالتی کرد.

اعتراض بازیکنان پرسپولیس به این پنالتی ثمری نداشت و در دقیقه ۶۰ معز علی با ضربه‌ای دقیق دروازه پرسپولیس را باز کرد تا این تیم قطری شرایط بهتری نسبت به سرخپوشان ایران پیدا کند.

پس از این گل یحیی گل محمدی با چند تعویض تلاش کرد تا تیمش را با روند هجومی تری وادار به جبران گل خورده کند.

در ۱۰ دقیقه پایانی تیم الدحیل به لاک دفاعی رفت و حتی مهاجمان این تیم هم برای دفاع در زمین خودشان حضور داشتند و پرسپولیس بر شدت حملاتش افزود. در دقیقه ۸۴ پرسپولیس پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این ضربه موقعیت خوبی را برای گلزنی سرخپوشان فراهم کرد اما مدافعان پرتعداد الدحیل فرصت گلزنی را ندادند.

در دقیقه ۸۵ پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی دیگر پشت محوطه جریمه و در موقعیت جدیدی شد که این ضربه هم ثمری برای سرخپوشان نداشت. در پنج دقیقه وقت اضافه پرسپولیس حملات زیادی را روی دروازه الدحیل پی ریزی کرد اما موفق به زدن گل تساوی نشد.

سرخپوشان تهرانی که تا قبل از این دیدار با ۷ امتیاز صدرنشین گروه سوم بودند با شکست برابر الدحیل باید منتظر دیدار هفته پایانی باشند تا نتایج دیگر هم در صعودش تأثیرگذار باشد.

در گروه سوم تیم الدحیل با ۹ امتیاز صدرنشین است و از شانس بالایی برای صعود برخوردار است. پرسپولیس با ۷ امتیاز و تا قبل از بازی پنجم التعاون و الشارجه دوم است و تیم التعاون با ۶ امتیاز سوم است. شارجه هم با ۴ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد اما این تیم هم برای صعود شانس دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-09-21 22:19

افزودن دیدگاه جدید