کد مطلب: 

249077

الکساندر نوری: پیشنهادهایی داشتم ولی مناسب نبودند

الکساندر نوری در یک مصاحبه با رسانه‌ای آلمانی می‌گوید پیشنهادهایی داشته ولی به دلیل اینکه آنها را مناسب ارزیابی نکرده پاسخی نداده است.
الکساندر نوری: پیشنهادهایی داشتم ولی مناسب نبودند

به گزارش ایران پژواک، الکساندر نوری که در روزهای اخیر به بهانه شایعاتی درباره احتمال انتقالش به باشگاه استقلال به عنوان سرمربی این تیم مطرح شده به بهانه دیدار دو تیم سابقش در فوتبال آلمان، هرتابرلین و وردربرمن در مصاحبه‌ای با یک رسانه آلمانی شرکت کرد. پاسخهای او به بعضی سوالهای مصاحبه‌گر و اشاره‌اش به مناسب نبودن بعضی از پیشنهادهای کاری‌ای که داشته با توجه به شایعات اخیر جالب توجه است.

آخرین باری که الکس نوری روی نیمکت هرتابرلین در مقابل تیم سابقش وردربرمن قرار گرفت ناگهان دنیا زیر و رو شد. بعد از تساوی ۲-۲ دو تیم در آن بازی فوتبال به دلیل اپیدمی کرونا مدتی قابل توجه تعطیل شد. بعد از شروع مجدد فوتبال نوری خود را نه به عنوان دستیار کلینزمان بلکه سرمربی موقت هرتا دید که البته بعد از چهار بازی کنار گذاشته شد. فردا شنبه در شروع فصل جدید بوندس لیگا هرتا برلین و وردربرمن دوباره به مصاف هم خواهند رفت.

الکس نوری کدام تیم را بیشتر تیم خود می داند: وردربرمن یا هرتا؟

من زمانی که فوتبالیست بودم بازیکن وردبربرمن بودم و مربی گری را هم از این تیم شروع کردم. برای همین احساس وابستگی بیشتری به وردر دارم.

شما در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در ۴۰ بازی روی نیمکت وردبرمن نشستید، بعد چهار ماه بد را در اینگول‌اشتات سپری کردید و چهار ماه هم در هرتا بودید. نظرتان درباره این دوره مربی گری چیست؟

همکاری من با یورگن کلینزمان خیلی حرفه ای و موفق بود. ما زمانی تیم را تحویل گرفتیم که در خطر سقوط بود. من و یورگن موفق شدیم هرتا را از خط سقوط نجات بدهیم. در نهایت اول یورگن و بعد من تیم را در حالی تحویل دادیم که در رتبه شانزدهم قرار گرفته بود و شش امتیاز بالاتر از منقطه خطر سقوط بود.

هنوز با یورگن کلینزمان در تماسی؟

بله هنوز در تماسم. این رابطه برایم باارزش است. ولی نه تماس حرفه ای. رابطه ما بیشتر دوستانه است.

حاضری یک بار دیگر به عنوان دستیار کلینزمان کار کنی؟

دست کم این احتمال را رد نمی‌کنم. ولی این بسته به پروژه‌ای دارد که مطرح می‌شود. به هر حال من ترجیح میدهم مسیر مربی گری را تنهایی طی کنم.

پیشنهادی هم داشته ای؟

بله با چند مورد صحبتهایی داشته ام ولی هیچکدام مناسب نبودند. تجربه هرتا نشان داد که در این حوزه کاری فرصتهای جدید ممکن است خیلی سریع پیش بیاید.

این روزها چه کار می کنی؟

من همیشه به تمرین کردن در باشگاه دیگر علاقه داشتم چون به من امکان می‌دهد با همکاران دیگرم در ارتباط باشم و تبادل اطلاعات کنم. ولی در حال حاضر به دلیل وضعیت کرونا این کار واقعاً سخت است. این روزها کلی فوتبال نگاه می‌کنم و تلفنی با مربیان دیگر صحبت می‌کنم و سعی می‌کنم به این ترتیب یاد بگیرم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-09-18 00:26

افزودن دیدگاه جدید