کد مطلب: 

248595

آخرین وضعیت حضور واسعی و مغانلو در استقلال و پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پیکان با بیان اینکه پیشنهاد پرتغالی شهریار مغانلو به این باشگاه رسیده است، گفت: اگر استقلال به تعهداتش عمل کند واسعی را به این تیم می‌دهیم.
آخرین وضعیت حضور واسعی و مغانلو در استقلال و پرسپولیس

به گزارش ایران پژواک، حمیدرضا گرشاسبی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تیم فوتبال پیکان گفت: باتوجه به تمدید قرارداد عبدالله ویسی، از او لیست خواستیم. این حبابی که به دلیل بی نظارتی و عدم نظارت درست روی نرخ ها و قیمت ها درست شده است، واقعا اوضاع خوبی را ایجاد نکرده است. در حال رصد بازار هستیم. تعدادی از بازیکنان قبلی خود را داریم. دنبال تقویت در بعضی از پست ها هستیم و دنبال می کنیم تا ظرف ۱۰ روز آینده تیم را ببندیم.

مدیرعامل پیکان که به برنامه «تهران ورزشی» گفتگو می کرد، درباره قانون منع جذب خارجی ها در لیگ برتر تصریح کرد: این قوانین ضعف ما را می رساند و صورت مسئله را پاک می کنیم و به قوانین فیفا و کنفدراسیون آسیا بی احترامی می کنیم. به جای نظارت و کنترل دقیق کاری می کنیم که از اینطرف حباب درست می شود مثل بحث ارز و دلار که کاری کردند که الان به این وضعیت رسیدیم. نرخ بازیکنان را با این قانون غلط به جایی رساندند که همه باشگاه ها گرفتار شدند. کار اصولی و درستی نبود و می شد نظارت بهتری را داشته باشیم.

گرشاسبی تاکید کرد: خیلی قشنگ است؛ مدیری که امتحان پس داده است را دوباره می آورند. با این حساب نباید انتظار دیگری داشت. 

وی درباره پیشنهاد نجومی بازیکنان داخلی به باشگاه ها یادآور شد: باید تصمیماتمان با تفکر باشد. جلسه ای نبوده که از کارشناسان، مربیان و یا مدیران نظرخواهی کنند. بدون چکش کاری ابلاغیه را صادر کردند. از یک جایی دستوری می آید و «چشم بسته» انجام می شود. باشگاه ها با این قوانین گرفتار می شوند.

مدیرعامل پیکان درباره وضعیت سعید واسعی و شهریار مغانلو و احتمال انتقال آنها به استقلال و پرسپولیس گفت: دو بازیکن بندی در قراردادشان وجود دارد که اجازه دارند در صورت پرداخت ۴۰ درصد قرارداد جدید خود به پیکان، جدا شوند. باشگاه نمی تواند آنها را به زور نگه دارد و بگوید کجا بروند. اختیار با خودشان است.

گرشاسبی تصریح کرد: مغانلو که درخواست مکتوبش از پرتغال رسیده است و اگر پرتغال نشد، تیم داخلی انتخاب می کند. واسعی هم چند پیشنهاد داشت ولی دوست داشت به استقلال برود. او پیگیر است ولی شرایطی را ایجاد کردیم که اگر استقلال به تعهدش عمل کند این بازیکن آزاد می شود و می تواند به استقلال برود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-09-08 14:38

افزودن دیدگاه جدید