کد مطلب: 

248443

جباری: مجیدی همیشه با تصمیمات احساسی به استقلال ضربه زده

پیشکسوت استقلال گفت: مجیدی زمانی که به استقلال آمد گفت با امضای معنوی هواداران می‌آیم، اما با وجود این که هواداران می‌گفتند نیاید، او به استقلال آمد.
جباری: مجیدی همیشه با تصمیمات احساسی به استقلال ضربه زده

به گزارش فوتبالی، علی جباری درباره شکست استقلال در فینال جام حذفی گفت: استقلال وارد حاشیه شده بود و بازی بدی را انجام داد. متاسفانه استعفای مجیدی ضربه زیادی به استقلال زد، او بد موقعی استعفا داد.

وی در ادامه افزود: آقای مجیدی فکر می‌کند هر چه او بگوید را باید گوش بدهند. زمانی که سعادتمند مدیر عامل استقلال شد چند بار از او دعوت کرد که به دفترش برود با این حال مجیدی نرفت و حتی سعادتمند مجبور شد خود به دیدنش برود. مجیدی زمانی که به استقلال آمد گفت با امضای معنوی هواداران می‌آیم، اما با وجود این که هواداران می‌گفتند نیاید، او به استقلال آمد. مجیدی حتی در استعفایش هم هواداران استقلال را در نظر نگرفت و فقط به زبان می‌گوید هواداران. اگر هواداران مهم بودند شما چطور چند ساعت بعد از خوشحالی آن‌ها از برد دربی استعفا دادید؟

پیشکسوت استقلال در ادامه انتقادهایش به مجیدی افزود: او در زمان بازی کردنش هم چند بار استقلال را در میانه راه رها کرد و رفت. مجیدی همیشه با تصمیمات احساسی خود به استقلال ضربه زده و استعفای او قبل از بازی هم باعث شد تا تیم به حاشیه برود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-09-04 19:46

دیدگاه‌ها

تصویر بهروز عارفی
موافقم .....کاربلد هست ...بخاطر رفتارش هیچ وقت در مربیگری در ایران ، موفق نخواهد شد..... بد جوری حال همه رو گرفت .....
ارسال شده توسط بهروز عارفی در 14 شهريور 99 - 23:25
تصویر عقیل. ع
موافق مطالب سلطان جباری هستم. مجیدی قبلا هم با ول کردن استقلال قهرمانی را از تیم گرفته بود و هیچوقت فدایی تیم نبوده و واقعا نمیشه امید داشت یه فصل کامل در تیم بماند
ارسال شده توسط عقیل. ع در 14 شهريور 99 - 23:00

افزودن دیدگاه جدید