کد مطلب: 

248331

پلن B استقلال برای سرمربی، بعد از فینال حذفی!

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: قهری بین مجیدی و مدیرعامل استقلال وجود ندارد و طبعا این فرصت را داریم تا در روزهای آتی شرایط خوبی را رقم بزنیم.
پلن B استقلال برای سرمربی، بعد از فینال حذفی!

به گزارش خبرآنلاین، حجت نظری بعد از پایان نشست امشب هیأت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست هیأت مدیره پیرامون موضوعات مختلف صحبت کردیم. در مورد اتفاقات فینال جام حذفی، مباحث مالی و مشکلاتی که در پیش داریم صحبت کردیم.

وی افزود: ممکن است مشکلاتی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم و به همین دلیل نشست امروز به این مباحث اختصاص داشت.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه فرهاد مجیدی اعلام کرده بعد از فینال جام حذفی استقلال را ترک خواهد کرد، گفت: قرار بر این شد در مورد این موضوعات بعد از فینال جام حذفی صحبت کنیم و الان تمام تمرکز تیم ما قهرمانی جام حذفی باشد. 

نظری در خصوص اینکه گفته می‌شود کدورت‌ها با سعادتمند برطرف شده است، عنوان کرد: اصلاً قهری وجود نداشته و حضور مجیدی در تمرینات تیم استقلال مغتنم است. ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که بهترین اتفاق برای تیم ما رخ بدهد و قطعاً قهرمانی جام حذفی برای‌مان در اولویت قرار دارد.

وی در خصوص اینکه سعادتمند مدعی شده بود مجیدی باید به کمیته انضباطی باشگاه برود، گفت:‌ همچنان موضوعی کتباً به اعضای هیأت مدیره اعلام نشده و من فکر می‌کنم اصلاً زمان مناسبی برای صحبت در این مورد نیست. بحث کمیته انضباطی هم خیلی بحث جدی نیست.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که ظاهراً از روز اول مشکلاتی بین سعادتمند و مجیدی وجود داشته است، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم آنقدر که این مسائل در فضای مجازی مطرح شده مشکلات عمیق نباشد و مطمئناً این مسائل قابل حل است. ما تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم برای نزدیک‌تر شدن عزیزان به یکدیگر کمک کنیم. مطمئناً این تلاش‌ها ادامه دارد و الان فرصت خوبی داریم که اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. 

نظری در خصوص اینکه پلن B باشگاه استقلال بعد از فرهاد مجیدی کیست، گفت: اجازه بدهید بعد از فینال در مورد این مسائل صحبت کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-31 23:42

افزودن دیدگاه جدید