کد مطلب: 

248242

تصویر مرد پلیدی که به زنان و دختران رحم نمی کرد

مرد پلیدی که با نقشه های شوم خود دختران و زنان جوان را به دام می انداخت در نظرآباد البرز به دام قانون افتاد.
تصویر مرد پلیدی که به زنان و دختران رحم نمی کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ فرج اله اسدالهی گفت: در پی وقوع سرقت طلا بانوان در معابر و خیابان های خلوت مناطقی از شهرستان نظرآباد از سوی راکب یک دستگاه موتورسکلت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد اظهار کرد: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شگرد های پلیسی، مخفیگاه سارق را در شهر تهران شناسایی کردند.

سرهنگ اسدالهی خاطرنشان کرد: ماموران با دریافت نیابت قضائی به تهران اعزام و پس از تحت نظر قرار دادن محل سکونت نامبرده، وی را که سوار بر موتورسیکلتش قصد خروج از منزل را داشت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد ضمن اعتراف به جرم خود اذعان کرد که تا کنون اقدام به ۲۰ فقره سرقت طلا از کودکان و بانوان تنها در خیابان ها و معابر خلوت در مناطقی از شهرستان های نظرآباد، هشتگرد، آبیک، کرج، تهران، فردیس، شهریار، بهارستان و شهر جدید پرند کرده و طلاها را با قیمت کمتر به افراد مالخر فروخته است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: تا کنون ۱۲ نفر از مال باختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان گفت: با توجه به احتمال سرقت های متعدد از سوی این متهم، بازپرس شعبه اول دادگستری شهرستان نظرآباد، دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا برای پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد به آدرس سایت اداری- جنب دادگستری این شهرستان مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۶۴۵۴۰۳۵۶۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-28 08:14

افزودن دیدگاه جدید