کد مطلب: 

248181

بازیکنی که می‌تواند نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس را تغییر دهد

مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه کریمی در صورت آمادگی می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد، گفت: استقلال امید زیادی به این بازیکن دارد و نمی خواهد کریمی این دیدار را از دست بدهد.
بازیکنی که می‌تواند نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس را تغییر دهد

به گزارش مهر، غلامرضا فتح آبادی با اشاره به دربی روز چهارشنبه سرخابی های تهران گفت: استقلال با داشتن بازیکنانی چون کریمی، دیاباته و اسماعیلی شرایط خوبی دارد. البته کریمی یک مصدومیت داشت که برطرف شده و به طور حتم کادر فنی تلاش خواهد کرد تا او را به دیدار روز چهارشنبه برساند. حضور این بازیکن در زمین می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. کریمی این روزها در آمادگی کامل به سر می برد و مهاجمان استقلال باید قدر پاس های طلایی این بازیکن را بدانند.

این پیشکسوت ادامه داد: در خط حمله هم استقلال یک مهاجم بلندقامت و کاملاً حرفه ای دارد. بازیکنی که توانست در اولین سال حضورش آقای گل لیگ شود و حالا می خواهد برابر پرسپولیس باز هم گل زنی کرده و باعث صعود استقلال به فینال جام حذفی شود.

مهاجم سابق استقلال در مورد شرایط سرخ پوشان تهرانی اظهار داشت: پرسپولیس هم نمی خواهد بازنده باشد. آنها به دنبال نایب قهرمانی دیگر هستند تا بتوانند افتخاری دیگر برای تیمشان به دست بیاورند. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تنها نکته تاریک این دیدار نبود تماشاگران است. حضور آنها در دربی شور و شعف خاصی به ورزشگاه می داد. سکوتی محض در ورزشگاه که شاید از لحاظ فنی برای دو تیم خوب باشد اما نبود تماشاگر جذابیت ها را از بین خواهد برد. ولی در مجموع فکر می کنم هر دو تیم چون نیاز به برد دارند بازی هجومی از خود ارائه کرده تا بتوانند به فینال جام حذفی برسند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-26 11:51

افزودن دیدگاه جدید