کد مطلب: 

247810

دانشگر: خوشحالم منتقدان هم این استقلال را تحسین می‌کنند

مدافع بوشهری استقلال به خبرورزشی گفت: در بازی قبل کی‌روش استنلی پایم را سوراخ کرد ولی داور کارت قرمز نداد در حالی که باید این کار را می‌کرد. باز هم می‌گویم ما در هر دو دیدار مقابل سپاهان مستحق برد بودیم که خدا را شکر به آن رسیدیم.
دانشگر: خوشحالم منتقدان هم این استقلال را تحسین می‌کنند

به گزارش خبرورزشی، محمد دانشگر مدافع بوشهری استقلال بعد از مشکلاتی که در این تیم برایش به وجود آمد مدتی است به ترکیب تیمش اضافه شده و در چند دیدار اخیر آبی‌پوشان هم انصافاً عملکرد خوبی از خودش نشان داده است. با محمد در خصوص حرف و حدیث‌های اخیر، صعود به نیمه نهایی جام حذفی و تقابل با پرسپولیس و آینده اش در استقلال گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

طی ١٠ روز دو بار شکست دادن سپاهان نشان می‌دهد استقلال فرم ایده‌آلی به دست آورده است.
بله خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد و در هفته‌های اخیر نتایج مناسبی گرفتیم و توانستیم در جدول جایگاه خوبی به دست بیاوریم و همچنین در جام حدفی به جمع ۴ تیم پایانی راه پیدا کنیم. همه از قدرت تیم سپاهان و کیفیت بازیکنان این تیم باخبرند ولی ما در هر دو دیدار تیم برتر زمین بودیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

ولی سپاهانی‌ها معتقدند استقلال با کمک داوری و اشتباهات آن‌ها به برتری رسید.
من این حرف‌ها را قبول ندارم. تیم ما با تلاش و زحمت این نتایج را به دست آورد. ضمن اینکه در بازی قبل کی‌روش استنلی پایم را سوراخ کرد ولی داور کارت قرمز نداد در حالی که باید این کار را می‌کرد. باز هم می‌گویم ما در هر دو دیدار مقابل سپاهان مستحق برد بودیم که خدا را شکر به آن رسیدیم.

بعد از شکست سپاهان حالا باید در نیمه نهایی به مصاف پرسپولیس بروید.
تا بازی با پرسپولیس وقت زیادی مانده و ما قبل از آن دو دیدار حساس در لیگ مقابل پیکان و شاهین بوشهر داریم که فوق العاده برای ما مهم است. در حال حاضر تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که بتوانیم نایب‌قهرمانی خودمان را در لیگ قطعی کنیم و از این طریق سهمیه آسیایی را بگیریم. اگر به جدول نگاه کنید متوجه خواهید شد چند تیم شانس سهمیه گرفتن را دارند و اختلاف امتیازات بسیار نزدیک است. اگر خدای ناکرده ما غفلت کنیم ممکن است جایگاه دومی خودمان را از دست بدهیم.

یعنی اصلاً به تقابل با پرسپولیس فکر نمی‌کنید؟
باور کنید همه تمرکزمان روی بازی با پیکان است و اینکه نایب‌قهرمانی‌مان را قطعی کنیم. در واقع این موضوع نسبت به دربی برای ما اولویت دارد و فعلاً به جام حذفی فکر نمی‌کنیم.

بعد از مشخص شدن نتیجه قرعه‌کشی جام حذفی بازار کری خواندن داغ شد و هر دو طرف کل‌کل‌های مربوط به دربی را شروع کردند. نظرت در این خصوص چیست؟
نظر خاصی ندارم، چون خیلی اهل کری خواندن نیستم. سعی می‌کنم در زمین اگر فرصت بازی به من رسید برای پیروزی و موفقیت استقلال تلاش کنم تا به امید خدا و کمک کل تیم به فینال جام حذفی صعود کنیم.

استقلال می‌تواند در جام حذفی قهرمان شود؟
ما تیم خوبی داریم و تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد و بتوانیم با قهرمانی در جام حذفی دل هوادارانمان را شاد کنیم.

بر خلاف قبل این روز‌ها انتقاد کمتری از استقلال می‌شود؛ نظرت چیست؟
خب بعد از شروع مجدد لیگ برتر تیم ما مشکلات زیادی داشت و اوضاع خوب پیش نمی‌رفت ولی رفته رفته شرایط تیم بهتر شد و خدا را شکر توانستیم امتیازات خوبی جمع کنیم و استقلال را تا رتبه دوم بالا بیاوریم. من به شخصه خیلی خوشحالم تیم ما به قدری خوب بازی می‌کند که حتی منتقدان هم این تیم را تحسین می‌کنند که این موضوع جای خوشحالی دارد.

وضعیتت برای فصل آینده به چه شکل است؟
خب من قراردادم در پایان فصل به پایان می‌رسد ولی هنوز چیزی معلوم نیست که در آینده چه اتفاقی می‌افتد، چون همه فکر و ذکرم را روی موفقیت استقلال در دیدار‌های آینده گذاشتم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-15 17:06

افزودن دیدگاه جدید